;
coinex

سرقت لوگو توسط اپل غرامت ۲۰۰ هزار دلاری را به همراه داشت

سرقت لوگو توسط اپل باعث خواهد شد تا این کمانی مجبور به پرداخت غرامت 200 هزار دلاری شود. اپل از سوی یک شرکت نوپا به استفاده از لوگوی آنها متهم شده است.

به گزارش تکراتو، سرقت لوگو توسط اپل ممکن است پرداخت جریمه‌ی ۲۰۰ هزار دلاری را به دنبال داشته باشد. در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان 2018 اپل بود که این کمپانی از عرضه برنامه ها و دو سیستم عامل جدید خبر داد.

سرقت لوگو توسط اپل

در این مراسم یکی از این برنامه ها که معرفی شد، Siri Shortcut  نام داشت. این برنامه به کاربران امکان می داد تا مجموعه ای از دستورات را برای کنترل دیگر برنامه ها ایجاد و استفاده کنند.

چند روز بعد از اینکه اپل این برنامه را معرفی کرد یک شرکت نوپا به علت سرقت لوگوی آنها این کمپانی را مورد پیگرد قضایی قرار داد. لوگوی این شرکت نوپا که شیفت نام دارد شباهت زیادی با لوگوی برنامه Siri Shortcut دارد.

شیفت ابتدا با ارسال نامه ای برای اپل خواستار دریافت غرامت ۲۰۰ هزار دلاری شد. آنها در این نامه از اپل خواستند یا طراحی لوگوی برنامه Siri Shortcut را تغییر دهد یا غرامت درخواست شده را به آنها پرداخت کند.

این کمپانی در نامه اعلام کرد که استفاده از لوگوی یادشده توسط اپل باعث سردرگمی کاربران در بازار می‌شود و ممکن است بر میزان فروش محصولات شیفت نیز تاثیر منفی بگذارد. کمپانی اپل تاکنون در این مورد واکنشی از خود نشان نداده و این موضوع را تایید یا رد نکرده است.

.

منبع: alphr

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر