;
coinex

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون قرار بود با یک رم 10 گیگابایتی عرضه شود

گوشی اندروید گیمینگ ایسوس راگ فون (ASUS ROG Phone) چند روز پیش رونمایی شد. این محصول بیشتر یک کنسول بازی است تا گوشی هوشمند!

کلمه راگ (ROG) مخفف عبارت Republic of Gamers به معنی جمهوری گیمرها است و ایسوس راگ فون هم اولین گوشی گیمینگ اختصاصی سازنده مشهور تایوانی به شمار می‌آید. این محصول ساخته شده است تا برای گوشی‌های ریزر فون (Razer phone) و شیائومی بلک شارک (Xiaomi Black Shark) تعیین و تکلیف کند.


بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ؛ کارایی بیشتر با یک سیستم خنک کننده مایع!


مشخصات فنی گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون

همان طور که انتظار داشتیم ایسوس گوشی راگ فون خود را با سخت افزارهای قدرتمندی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از یک پردازشگر کوالکام اسنپدرگون 845 خاص با حداکثر سرعت کلاک 2.96 GHz و همچنین یک بدنه حجمی دارای سیستم خنک کاری خاص بهره می‌برد. راگ به یک رم 8 گیگابایتی مجهز است و در دو مدل با حافظه‌های داخلی 128 و 512 گیگابایتی عرضه می‌شود. ظاهرا سازنده مشهور تایوانی ابتدا قصد داشته است که این ماشین گیمینگ را با یک رم 10 گیگابایتی عرضه کند.

یک منبع خبری به نام رولاند کواندت گفته است که این ایده زمانی مطرح شد که ایسوس نتوانست راهی را برای نصب ماژول رم در پنل داخل گوشی جدیدش پیدا کند. آنچه که این ایده را برجسته جلوه می‌دهد این است که در حال حاضر ماژول‌هایی با نصف ظرفیت این رم بر روی رایانه‌های خانگی معمولی نصب می‌شوند. نصب یک رم 10 گیگابایتی بر روی ایسوس راگ فون کمی اغراق آمیز بود اما می‌توانست شهرت خاصی را برای سازنده این محصول رقم بزند. این ایده بر روی راگ فون عملی نشد اما بعید نیست که ایسوس بتواند در آینده‌ای نزدیک راهی را برای عملی ساختن آن پیدا کند. بعید نیست که در آینده شاهد معرفی گوشی‌های دیگری از طرف سایر شرکت‌ها با رم 10 گیگابایتی باشیم.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر