;
coinex

تلاش هواوی برای افزایش فروش گوشی در سال ۲۰۱۸ تا 200 میلیون دستگاه

تلاش هواوی برای افزایش فروش گوشی در سال 2018 آغاز شده است. این کمپانی قصد دارد 200 میلیون دستگاه را در سال جاری به فروش برساند.

به گزارش تکراتو، هواوی هم اکنون سومین برند محبوب تلفن هوشمند پس از سامسونگ و اپل است. این کمپانی چینی در سال ۲۰۱۷، موفق شد تا ۱۵۳ میلیون تلفن هوشمند را به بازار جهانی عرضه کند. مدیرعامل این شرکت در مراسم عرضه‌ی آنر پلی اعلام نمود که تلاش هواوی برای افزایش فروش گوشی های خود در سال 2018 تا ۲۰۰ میلیون دستگاه آغاز شده است.

تلاش هواوی برای افزایش فروش گوشی

هواوی موفق شده تا میزان فروش جهانی خود را نسبت به سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش دهد. مدیرعامل این کمپانی باور دارد که تلاش آنها بی نتیجه نخواهد بود زیرا هم اکنون آنها توانسته اند در مدت ۷ سال، کسب و کار خود را تا ۵۱ برابر بزرگتر کنند. علاوه بر این، هواوی محبوبترین برند گوشی هوشمند در بازار چین است.

نکته جالب اینکه هواوی توانست در سال ۲۰۱۷ برای مدت کوتاهی اپل را پشت سر بگذارد اما اپل پس از عرضه آیفون‌های جدید خود، جایگاه خود را از این شرکت چینی پس گرفت.

تلاش هواوی برای افزایش فروش گوشی در سال ۲۰۱۸

شکل گیری زیر برند آنر شاید یکی از مهمترین تصمیماتی بود که هواوی در نظر گرفت و موفق شد آنر را به ۱۰ برند تلفن‌ هوشمند محبوب در جهان تبدیل کند. البته باید گفت که هیچ موبایلی از این برند در لیست پرفروشترین موبایل‌های سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی حضور ندارند.

شیائومی که در حال حاضر چهارمین برند محبوب تلفن هوشمند پس از هواوی به شمار می‌رود، روز به روز فاصله خود را با این کمپانی کمتر کرده و رقابت میان این دو برند چینی را نزدیکتر از قبل می‌کند. اکنون باید منتظر بود و دید میزان فروش این دو برند چینی در پایان سال میلادی چقدر خواهد بود؟ آیا تلاش هواوی برای افزایش فروش گوشی هایش نتیجه خواهد داد؟

.

منبع: gizmochina

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    صفحه نمایش هواوی چشم ها را خراب می کند و اشکالاتی در رنگ بدنه پشت موبایل هست که رنگ یکباره می ریزد و یا دل را می زند این مسایل هم بخاطر وقت کم مطالعه و ارزان تمام شدن محصول رخ می دهد هواوی با برخ کشیدن خدمات پس از فروش و تبلیغات سنگین و سود کم توانسته است خود را معروف کند و سرمایه گذاری سنگین که از محل تولیدات دیگر شرکت ایجاد شده سریعا در این بازار خود را شناسانده است انشاالله که موفق باشند

    پاسخ