;
coinex

گوشی سامسونگ خودرویی را به آتش کشید

بر اساس گزارش منتشر شده، یک گوشی سامسونگ منفجر شد و خودرویی را به آتش کشید. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا ببینیم این اتفاق چگونه رخ داده است.

ظاهرا زنی که دچار این حادثه شده در روز 21 مه از دیتروت آمریکا در حال سفر با خودروی شخصی بوده و یک گوشی سامسونگ گلکسی اس 4 و یک سامسونگ گلکسی اس 8 را در محل نگهداری لیوان خودرو قرار داده بوده است. به گفته‌ی وی ناگهان می‌بیند که جرقه‌های آتش از این دو دستگاه زبانه می‌کشند و در زمان کوتاهی خودرو آتش می‌گیرد و این قربانی تنها فرصت می‌کند تا جان خود را از ماشین نجات دهد.

ظاهرا زنی که دچار این حادثه شده در روز 21 مه از دیتروت آمریکا در حال سفر با خودروی شخصی بوده و یک گوشی سامسونگ گلکسی اس 4 و یک سامسونگ گلکسی اس 8 را در محل نگهداری لیوان خودرو قرار داده بوده است.

سازمان آتش نشانی دیترویت نیز ادعای این زن را تایید کرده و وکیل وی مدعی شده که موکلش پس از حادثه همچنان وحشت‌زده است و دچار مشکل بی‌خوابی نیز شده است. این وکیل همچنین اضافه کرده که با کمپانی سامسونگ در این مورد صحبت کرده است. آنها نیز احساس مسئولیت خود را اعلام کرده‌ و یک تیم متخصص را برای بررسی خودرو و گوشی‌ها اعزام کرده‌اند. سامسونگ قول داده‌ زمانی که مشخص شد کدام گوشی آتش گرفته است آن دستگاه را از بازار جمع‌آوری خواهد کرد و به همین دلیل فعلا علیه این کمپانی شکایتی تنظیم نشده است.

کمپانی سامسونگ نیز اعلام کرده که این موضوع اهمیت فروانی برای این شرکت دارد و تمام مدارک موجود را به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهد داد؛ هرچند که این تعیین علت واقعی آتش‌سوزی غیرممکن است.

یک گوشی سامسونگ منفجر شد و خودرو را به آتش کشید

حتما به خاطر دارید که چند سال قبل سامسونگ با منفجر شدن متعدد گوشی‌های گلکسی نوت 7 خود دچار یک فاجعه شد و تمام این محصولات را از بازار جمع‌آوری کرد. نهایتا نیز پس از تحقیقات فراوان مشخص شد که مشکل آتش‌سوزی این محصولات از باتری این دستگاه ناشی شده است.

در ادامه دعوت می‌کنیم فیلم آتش سوزی خودروی این شهروند آمریکایی را تماشا کنید.

 

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر