;
coinex

هوشمندتر کردن نسخه آفلاین مترجم گوگل با قابلیت های هوش مصنوعی

نسخه آفلاین مترجم گوگل با هوش مصنوعی هوشمندتر شده است. گوگل یک بسته برای بارگذاری آفلاین عرضه کرده که با نصب آن این مترجم هوشمندتر شده است.

به گزارش تکراتو، نسخه آفلاین مترجم گوگل هم با گوشی های اندرویدی و هم با سیستم عامل iOS شرکت اپل سازگاری دارد. استفاده از این برنامه کار ترجمه را برای کاربران بسیار راحت کرده است.

بررسی نسخه آفلاین مترجم گوگل و مزیت های ان

یکی از مزایای نصب نسخه آفلاین مترجم گوگل این است که امکان ترجمه دقیق نوشته ها و تابلوهایی که کاربر آنها را در اماکن عمومی مشاهده می کند، وجود دارد. برای این کار تنها لازم است کاربر دوربین گوشی را فعال کند و آن را مقابل نوشته های موجود بگیرد تا ترجمه انجام شود.

البته این قابلیت قبلا هم در مترجم گوگل فعال بود، اما به درستی عمل نمی کرد و ترجمه های مخدوشی ارائه می نمود. اکنون با اضافه شدن هوش مصنوعی به نسخه آفلاین مترجم گوگل مشکلات یادشده تا حدزیادی برطرف شده و حتی ترجمه از زبان هایی مانند چینی و روسی به شکل بهتری صورت می گیرد.

نسخه آفلاین مترجم گوگل به ۵۹ زبان زنده دنیا در دسترس است که از جمله آنها می توان به فارسی، انگلیسی، عربی، چینی، آلمانی و هندی اشاره کرد. حجم این بسته هوشمندساز برای هر زبان ۳۵ مگابایت است و این خدمات بر روی انواع گوشی های تلفن همراه در دسترس است.

افزوده شدن این خدمات به مترجم گوگل به طور تدریجی صورت می پذیرد و قرار است تا دو روز دیگر عموم کاربران بتوانند از خدمات مذکور استفاده کنند.

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر