;
coinex

اعمال تغییراتی در توییتر ؛ بخش اکسپلور و نوتیفیکیشن اخبار

قرار است به زودی تغییراتی در توییتر ایجاد شود. این شبکه اجماعی قصد اعمال تغییرات در بخش اکسپلور و نوتیفیکیشن اخبار را دارد.

به گزارش تکراتو، توییتر از اعمال تغییراتی در سیستم نوتیفیکیشن اپلیکیشن موبایل خود خبر داده است. از این پس امکان شخصی سازی اخبار برای هر کاربر بسته به علایق او امکان پذیر خواهد شد.

اعمال تغییراتی در توییتر و شخصی سازی نوتیفیکیشن ها

پس از ایجاد تغییراتی در توییتر ، نوتیفیکیشن‌های جدید بسته به حساب‌های کاربری مورد علاقه افراد و چیزهایی که در موردشان توییت می‌کنند امکان پذیر خواهد بود. وقتی نوتیفیکیشنی ارسال شود، پس از لمس صفحه‌ای حاوی توییت‌های مشابه، ویدیوهای مرتبط با آن خبر به کاربر نشان داده می شود.

اعمال تغییراتی در توییتر

رویدادهای مرتبط نیز در بالاترین قسمت تایم‌لاین به نمایش در خواهند آمد. قبلا این پنل‌ها که Happening Now نام دارند برای پیگیری نتایج زنده ورزشی استفاده می‌شدند، اما توییتر کاربرد‌های آن را به اخبار مورد علاقه کاربران نیز تغییر داده است.

اما در کنار این تغییرات، توییتر اعلام کرده که طی ماه‌های آینده تب Explore را هم تغییر می دهد. توییت‌های این بخش فقط بر اساس نوع محتوا ارائه نخواهند شد، بلکه براساس موضوع هم امکان طبقه‌بندی وجود دارد. بنابراین امکان مشاهده توییت‌های علمی، سرگرم‌کننده، تکنولوژی و … به راحتی امکان پذیر است.

در چند هفته آینده نوتیفیکیشن‌های شخصی‌‌سازی شده برای اخبار در توییتر ارائه خواهند شد. اما تغییرات بخش اکسپلور ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

.

منبع: The Next Web

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر