;
coinex

اینستاگرام اسکرین شات را گزارش نمی دهد؛ سیاست اینستاگرام تغییر کرد

به نظر می رسد که سیاست اینستاگرام تغییر کرده باشد. این شبکه اجتماعی از این پس گرفتن اسکرین شات از استوری را گزارش نمی دهد.

به گزارش تکراتو، پیش از این اگر از استوری‌ها اسکرین‌شات گرفته می شد، کاربری که استوری گذاشته بود متوجه می گشت اما اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می دهد اینستاگرام دیگر از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند.

سیاست اینستاگرام در گرفتن اسکرین شات از استوری

اسنپ چت قابلیت ارسال گزارش هنگام گرفتن اسکرین شات از محتویات را در ابتدا معرفی کرد. اما اینستاگرام به نظر می رسد که قصد دارد این قابلیت را کنار بگذارد. البته در شبکه اجتماعی اینستاگرام ترفندهایی برای دور زدن این سیستم وجود داشت و کاربران نمی توانستند متوجه گرفتن اسکرین شات شوند.

قابلیت جدید دیگری که اینستاگرام معرفی کرده قابلیت میوت (Mute)  است. با استفاده از این ویژگی می توان کاری کرد که استوری‌ها و پست‌های تایم‌لاین یک کاربر برای شما نشان داده نشود و بی صدا گردند. برای اینکه از این قابلیت استفاده کرد، باید بعد از ورود به هر حساب کاربری، روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کرد و گزینه Mute را انتخاب نمود.

.

منبع: Buzzfeed

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر