;
coinex

بررسی سهم زنان در دانلود بازی های فروشگاه گوگل

سهم زنان در دانلود بازی های فروشگاه گوگل اعلام شد. گوگل در توییتی اعلام کرده که ۲۳ درصد از کاربران اپلیکیشن‌های بازی در پلی استور زنان هستند.

به گزارش تکراتو، بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که در فروشگاه اینترنتی و آنلاین گوگل پلی‌استور وجود دارند و هر روز هم نسخه‌های جدیدی از آن‌ها نیز توسعه داده و منتشر می‌شود، اپلیکیشن‌های بازی هستند. این اپلیکیشن ها تواسنته اند نظر تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کنند.

سهم زنان در دانلود بازی های گوگل پلی

۲۳ درصد از کاربرانی که اپلیکیشن‌های بازی موبایلی را از فروشگاه پلی‌استور دانلود می کنند، زنان هستند. گوگل اعلام کرده که از اینکه توانسته میزبان این حجم از استقبال کاربران زن باشد خوشحال است. گوگل همچنین امیدوار است که بتواند نظر تعداد بسیار بیش‌تری از کاربران زن را به خود جلب کند.


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن گوگل پلی در پیشنهاد بازی های جذاب ماهرتر خواهد شد.


از نظر بسیاری از افراد، عدد ۲۳ درصد برای اختصاص کاربران زن در استفاده از اپلیکیشن‌های بازی در پلی استور مقدار زیادی نیست که باعث خوشحالی شود، اما چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از کاربران را مردان تشکیل می دهند، این رقم نسبت به گذشته نشان دهنده رشد چشمگیری است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر