;
coinex

دعوتنامه رویداد معرفی نوبیا زد 18 مجهز بودن این گوشی به نمایشگر بدون حاشیه را تایید کرد

در خبرهای زیادی گفته شده است که نوبیا زد 18 (Nubia Z18) از یک طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد. دعوتنامه رویداد معرفی این محصول هم این موضوع را تایید کرده است.

عبارتی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید معادل چینی عبارت open the future به معنی نمای آینده است. اخیرا یک تصویر هم در فضای مجازی منتشر شده است که نمای اولیه طراحی نوبیا زد 18 را نشان می‌دهد. با توجه به این تصویر می‌توان گفت که یک سنسور اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه با آرایش سنسوری افقی در پشت، یک کلید پاور و تنظیم کننده میزان صدا در دیواره سمت راست و یک پورت یواس‌بی نوع سی، اسپیکر و میکروفون در قسمت انتهای گوشی قرار دارد.

نوبیا زد 18

مشخصات فنی گوشی پرچمدار نوبیا زد 18

در یکی دیگر از تصاویر جدید هم نشان داده شده است که نوبیا زد 18 از یک ناچ نمایشگر مانند ناچ قرار گرفته بر روی گوشی اسنشال فون (Essential Phone) بهره می‌برد. این گوشی هوشمند توسط سازمان تنا هم تایید شده است. طبق اطلاعات درج شده در لیست منتشر شده توسط این سازمان گوشی جدید نوبیا به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845، نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی، دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 24 و 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 8 اوریو مجهز شده است و در دو مدل با رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

طرح اولیه نوبیا زد 18

هنوز مشخص نیست که نوبیا زد 18 در چه تاریخی رونمایی می‌شود اما با توجه به این که دعوتنامه‌های رویداد معرفی این محصول منتشر شده‌اند، می‌توان گفت که فاصله زیادی با زمان معرفی این گوشی پرچمدار باقی نمانده است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر