;
coinex

مراقب عیدی همراه اول باشید؛ 120 گیگ اینترنت هدیه رایگان، 199 هزار تومان هزینه!

عیدی همراه اول تکذیب شد. اپراتور همراه اول شایعه ارائه ١٢٠ گیگابایت اینترنت هدیه رایگان به مناسبت عید سعید فطر را تکذیب کرد.

به گزارش تکراتو، به تازگی شایعه ای در شبکه‌ های مجازی منتشر شده که مربوط به عیدی همراه اول به میزان 120 گیگابایت اینترنت رایگان است. بسیاری از کاربران این شایعه را باور کرده و نسبت به فعال سازی آن اقدام نمودند. اما جالب اینجاست که این کد USSD مربوط به بسته های اینترنتی این اپراتور است که حدود ٢٠٠ هزار تومان برای مشترک هزینه دارد.

عیدی همراه اول به مناسبت عید فطر تکذیب شد

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در اطلاعیه ای به پیامی مبنی بر ارائه اینترنت رایگان توسط همراه اول به مناسب عید فطر اشاره کرد. این سازمان اعلام کرد که به تازگی شایعه ای در شبکه‌ های مجازی منتشر شده که در آن نسبت به عیدی ١٢٠ گیگابایتی اینترنت همراه اول به مناسبت عید سعید فطر خبر داده شده است. این خبر صحت ندارد و انتشار آن توسط همراه اول تکذیب شده است.

این کد USSD که کاربران از آن برای دریافت عیدی همراه اول استفاده کرده اند، خود مربوط به یکی از بسته های اینترنتی این اپراتور است که حدود ٢٠٠ هزار تومان برای مشترک هزینه دارد. فعال کردن این سرویس به اشتباه، هزینه ای 200 هزار تومانی را برای کاربران به همراه داشته است.

مراقب عیدی همراه اول باشید

همراه اول به مشترکین خود هشدار داد که قبل از توجه به چنین شایعاتی، اخبار را از درگاه های رسمی اپراتور شامل پیامک، پرتال و صفحات این اپراتور در شبکه های اجتماعی دنبال کنند. در این گزارش همراه اول، اعلام شده که اگر مشترکان کدی که در این پیام وجود دارد را مرحله به مرحله از طریق USSD در گوشی خود چک می کردند، یعنی ابتدا ستاره ۱۰۰ و بعد بقیه اعداد را وارد می کردند متوجه می ‌شوند که این بسته، بسته اینترنتی یکساله ١٢٠ گیگابایتی همراه اول است که کد دستوری آن در درگاه های رسمی این اپراتور وجود دارد و مربوط به عیدی همراه اول رایگان نیست.

.

منبع: mci

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    کد 1سالە 120اینترنیت

    پاسخ

    سلام پس چرا برای من هیچ پیامکی برای لغو سرویس نیومد

    پاسخ