;
coinex

ارائه اطلاعات جدید در توییتر براساس موضوعات مورد علاقه کاربر

ارائه اطلاعات جدید در توییتر از این پس براساس موضوعات مورد علاقه کاربران خواهد بود. این قابلیت دسترسی به اطلاعات مورد نظر را سرعت می بخشد.

به گزارش تکراتو، ارائه آپدیت های جدید در توییتر به کاربران کمک می کند تا رویدادها و داستان های مورد علاقه خود را راحت تر بیابند و سریع تر از اخبار مورد نظر مطلع شوند.

ارائه اطلاعات جدید در توییتر براساس علاقه کاربران

توئیتر در حال ارائه آپدیت های جدیدی در بخش Explore و Moments  است. قرار است بسیاری از این تغییرات طی ماه های آتی برای کاربران اندروید و iOS در آمریکا فعال شوند.

تاکنون یکی از انتقاداتی که به این شبکه اجتماعی وارد شده، این بوده است که کاربر به سختی می تواند اخبار مورد علاقه خود را بیابد، اما آپدیت های جدید این روند را تغییر خواهند داد. توئیتر تب های جدیدی در بخش Explore ایجاد کرده که شامل Trending،   For you،  News، Sports و Fun هستند.

بنابراین به نظر می رسد که از این پس محتواها برحسب موضوع دسته بندی خواهند شد. این روش به کاربران کمک می کند تا رویدادها و داستان های مورد علاقه خود را راحت تر پیدا کرده و دنبال کنند.

همچنین این اپلیکیشن نوتیفیکیشن های شخصی درباره اخبار فوری برای افراد ارسال می کند. این اخبار با توجه به ترجیحات کاربر و توئیت های او انتخاب خواهد شد.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر