;
coinex

استفاده از میزهای ایستاده در کمپانی اپل برای مبارزه با سرطان نوین

استفاده از میزهای ایستاده در کمپانی اپل راهی برای مقابله با سرطان نوین اعلام شده است زیرا یکی از مشکلات نشستن زیاد، ابتلا به سرطان است.

به گزارش تکراتو، تیم کوک، مدیرعامل اپل جدیدا اعلام کرده که اپل قصد دارد با سرطان نوین مبارزه کند. تمام کارمندان اپل پارک میزهایی ایستاده دارند. افرادی که برای مدتی طولانی روی صندلی دفتر می نشینند شانس بسیار بیشتری برای ابتلا به بیماری های بدخیم گوناگون دارند که سرطان هم یکی از آنهاست.

میزهای ایستاده در کمپانی اپل

مقابله با سرطان با میزهای ایستاده در کمپانی اپل

کارمندان اپل میزهایی 100 درصد ایستاده دارند و می توانند برای مدتی بایستند و دوباره بنشینند. تیم کوک از مدت ها پیش نشستن روی صندلی را سرطان نوین خوانده بود. او در سال 2015 و زمانی که مشغول به صحبت درباره یادآورها در اپل واچ بود گفت:

اگر من برای مدتی طولانی بنشینم، اپل واچ به روی مچ دستم میزند و یادآوری می کند که باید بلند شده و راه بروم، زیرا بسیاری از دکترها فکر می کنند نشستن، سرطان نوین است. ده دقیقه قبل از یک ساعت، به شما یادآوری می کند که راه بروید. ما در اپل افراد زیادی داریم که از اپل واچ استفاده می کنند و 10 دقیقه مانده به ساعت، ناگهان همه آنها بلند شده و راه می روند. عادت کردن به آن اندکی زمان می برد، اما عالی است.

اپل همچنین به عمد صندلی هایی ناراحت برای کارمندانش تهیه کرده تا آنها کمتر بنشینند. اگرچه تصاویر زیادی از اپل پارک در دسترس نیست، اما برخی تصاویر میزهایی را نشان می دهند که گمان می رود در دو ارتفاع متفاوت قابل تنظیم باشند.

.

منبع: 9to5Mac

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر