;
coinex

ایجاد 1.7 میلیون شغل توسط اپل و محصولات آن در اروپا

ایجاد 1.7 میلیون شغل توسط اپل در اروپا در وبسایت این کمپانی اعلام شده است. اپلیکیشن های توسعه یافته و دیگر محصولات، صدها هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

به گزارش تکراتو، براساس اطلاعات مندرج در بخشی از وبسایت اپل ایجاد 1.7 میلیون شغل توسط اپل و محصولات آن در اروپا صحت دارد و این اعداد و ارقام مرتبا در حال افزایش هستند.

این مشاغل در سراسر قاره سبز پراکنده شده اند و شامل ۲۲۰۰۰ کارمند اپل و ۱۷۰ هزار شغل ایجاد شده از طریق تامین کنندگان هستند که در کنار این موارد باید ۱.۵۷ میلیون شغل ایجاد شده به واسطه اقتصاد اپلیکیشن ها را هم اضافه نمود.

در میان کشورهای مختلف اروپایی هم انگلستان علیرغم فرضیات مطرح شده در خصوص اثرات منفی Brexit بر صنعت تکنولوژی اش، بیشترین سهم را از کسب و کار پر سود اپل داشته است.

ایجاد 1.7 میلیون شغل توسط اپل در اروپا

اپل اعلام کرده بالغ بر ۶۰۰۰ نیرو در بریتانیا دارد و اکوسیستم اپ استور تاکنون ۲۹۱ هزار فرصت شغلی را در قلمرو این کشور ایجاد کرده است.

۲۲ هزار کارمند اپل که در اروپا مشغول به کار هستند در طیف وسیعی از وظایف به خدمت گرفته شده اند، از کار در خرده فروشی های اپل گرفته تا مهندسی موبایل ها که در این خرده فروشی ها به دست مشتریان می رسند. گفتنی است در حال حاضر ۱۱۲ فروشگاه در ۱۰ کشور اروپایی فعالیت دارند که هر کدام از آنها علاوه بر نیروهای سازمانی اپل، افراد دیگری را استخدام کرده اند.

افزایش کارمندان اپل در اروپا

براساس آنچه در وبسایت اپل نوشته شده، از سال ۲۰۰۰ میلادی تعداد کارکنان اپل در اروپا حدودا ۱۵۰۰ درصد رشد داشته است. اما این بخشی از ارقام ارائه شده از سوی اپل در بخش مشاغل وبسایتش است. این شرکت همچنین اشاره ای دقیق به تعداد تامین کنندگان و اقتصاد اپلیکیشن هایش داشته که در واقع تعداد مشاغل ایجاد شده از سال ۲۰۰۸ میلادی (همزمان با راه اندازی اپ استور برای آیفون) را نمایش می دهد.

تمامی این اطلاعات نیز در صفحه تازه ای ذکر شده اند که اپل به وبسایت خود اضافه کرده و تاثیر فعالیت های این شرکت روی اقتصاد جهانی به تصویر کشیده شده است.

در این صفحه اعلام شده که اپل سال گذشته ۱۰ میلیارد یورو را به واسطه ۴۳۰۰ تامین کننده خود در اروپا صرف کرده و از زمان راه اندازی اپ استور در سال ۲۰۰۸ میلادی توسعه دهندگان اروپایی بالغ بر ۲۰ میلیارد یورو در سرتاسر دنیا کسب درآمد داشته اند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر