;
coinex

امکان پخش ویدیوهای طولانی در اینستاگرام با IGTV

چندی پیش اعلام شد که پخش ویدیوهای طولانی در اینستاگرام ممکن می شود. این قابیت جدید که قرار است توسط اینستاگرام ارائه شود، IGTV نام دارد.

به گزارش تکراتو، محدودیت زمانی ویدیوهای اینستاگرام برداشته شده است. در پلتفرم ویدیویی جدید می‌توانی ویدیوهایی تا سقف 1 ساعت را بارگذاری کرد. نام این پلتفرم جدید مشخص نبود که بالاخره مشخص گردید؛ نام قابلیت پخش ویدیوهای طولانی در اینستاگرام ، IGTV است.


بیشتر بخوانید: کاهش اعتیاد به اینستاگرام با قابلیتی تازه ؛ اندازه گیری مدت زمان استفاده


پخش ویدیوهای طولانی در اینستاگرام

این پلتفرم فردا به عنوان قسمتی از تب اکسپلور اینستاگرام شروع به فعالیت خواهد کرد. مدیران این شبکه اجتماعی تمام هفته گذشته را مشغول مذاکره با تولیدکنندگان محتوای آنلاین بوده‌اند تا آنان را برای ساخت و انتشار ویدیوهای طولانی روی این پلتفرم جدید ترغیب کنند.

هدف اینستاگرام از ارائه پلتفرم IGTV

هدف اصلی اینستاگرام از راه‌اندازی این پلتفرم رقابت با قابلیت Discover در اپلیکیشن اسنپ‌چت است. ویدیوهایی که در IGTV بارگذاری می‌شوند، می‌توانند تمام صفحه و یا در حالت عمودی باشند. اینستاگرام همچنین از ویدیوهایی با حداکثر رزولوشن 4K  پشتیبانی خواهد کرد.

براساس آخرین آمار، اینستاگرام تا سپتامبر سال 2017 بیش از 800 میلیون کاربر داشته و هیچ بعید نیست که با رونمایی از IGTV این مقدار به مرز 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه برسد. در صورت به تحقق پیوستن این موضوع، IGTV می‌تواند به پلتفرم خوبی جهت دیده شدن و کسب شهرت تولیدکنندگان محتوا تبدیل شود که می‌توانند در ادامه از آن درآمدزایی هم داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: TechCrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر