;
coinex

سونی اکسپریا ایکس زد 3 با اندروید 9 در بنچمارک GFXBench رخ نشان داد

اخیرا مشخصات یک گوشی سونی با شماره مدل H8416 در GFXBench رویت شده که احتمالا به گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) اختصاص دارد.

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سونی قصد دارد در رویداد IFA 2018 از گوشی پرچمدار سونی اکسپریا ایکس زد 3 رونمایی کند. این نمایشگاه تجاری تکنولوژی از 9 تا 14 شهریور ماه (31 آگوست تا 5 سپتامبر) در برلین آلمان برگزار می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هوشمند از ماژول دوربین دوگانه و دوربین سلفی مشابه با سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم (Xperia XZ2 Premium) برخوردار شود. خوشبختانه برخی از مشخصات یک موبایل با شماره مدل H8416 در GFXBench فاش شده که جزئیاتی از این موبایل را در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از آنجاییکه این موبایل با ویژگی‌های پرچمدار همراه است، بنابراین پیش‌بینی شده که با نام اکسپریا ایکس زد 3 معرفی می‌شود.


بیشتر بخوانید: تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا ایکس زد ۳ به بیرون درز کرد


اخیرا مشخصات یک گوشی سونی با شماره مدل H8416 در GFXBench رویت شده که احتمالا به گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) اختصاص دارد.

در فهرست این بنچمارک مشخص شده که گوشی منصوب به سونی اکسپریا ایکس زد 3 از صفحه نمایش 5.9 اینچی کواد اچ دی پلاس با رزولوشن 2880 در 1440 پیکسل برخوردار می‌شود. گفته شده که این نمایشگر در نسبت ابعاد 18:9 ساخته خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد، پس اولین گوشی هوشمند این برند ژاپنی است که با رزولوشن کواد اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 18:9 در بازارها عرضه می‌شود.

یک تراشه‌ی اسنپدراگون 845 برای تامین قدرت این موبایل هوشمند در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات فاش شده در این بنچمارک می‌توان به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد.

یک لنز 13 مگاپیکسلی در نمای جلویی این موبایل تعبیه شده که عکس‌های سلفی زیبایی را ثبت می‌کند. بنچمارک GFXBench معمولا تنها اطلاعات لنز اصلی دوربین را فاش می‌کند، حتی اگر گوشی‌ها به دوربین دوگانه مجهز باشند. در این بنچمارک مشخص شده که گوشی منصوب به سونی اکسپریا ایکس زد 3 از دوربین 19 مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. گفته می‌شود که تنظیمات این دوربین به گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم شباهت دارد؛ بنابراین انتظار داریم که تنظیمات گوشی پرچمدار جدید سونی را دو لنز 19 و 12 مگاپیکسلی با سیستم Motion Eye تشکیل دهند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این موبایل همراه با اندروید 9.0 راه‌اندازی خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر