;
coinex

انتشار گوگل پادکست برای اندرویدی‌ها ؛ دسترسی به حجم زیادی از پادکست های آنلاین

اپلیکیشن گوگل پادکست که برنامه ای مخصوص پادکست است به تازگی توسط گوگل برای گوشی ها و دستگاه‌های الکترونیکی اندرویدی منتشر شده است.

به گزارش تکراتو، این روزها که گوش دادن به فایل و پادکست‌های صوتی همه گیر شده است گوگل تصمیم گرفته تا پلت‌فرمی برای دسترسی آزادانه کاربران به پادکست‌های مورد علاقه خود ارائه دهد. این پلت‌فرم گوگل پادکست نام دارد.


بیشتر بخوانید: ورود پادکست ها به گوگل پلی میوزیک


انتشار گوگل پادکست برای اندرویدی ها

پادکست‌های صوتی از جذاب‌ترین سرویس‌های اینترنتی در حوزه سرگرمی به شمار می‌روند و تاکنون در سرویس گوگل پلی موزیک قابل دسترس بودند اما حالا کاربران و علاقمندان می‌توانند با معرفی این اپلیکیشن جداگانه و منحصر بفرد، با نصب و دانلود این برنامه، از خدمات آن بهره‌مند شوند.

گوگل پادکست هم اکنون در فروشگاه اینترنتی و آنلاین گوگل پلی‌استور قابل دسترسی و دانلود است. البته نسخه iOS هنوز برای گوشی‌های آیفون ارائه و منتشر نشده است اما گوگل وعده داده که قرار است به زودی پلت‌فرمی مخصوص سیستم عامل iOS نیز توسعه دهد.

انتشار گوگل پادکست برای اندرویدی‌ها

ویژگی های اپلیکیشن گوگل پادکست

اپلیکیشن گوگل پادکست امکان جست و جو و دنبال کردن پادکست‌های صوتی را برای کاربران فراهم می کند. کاربران همچنین می توانند قسمت‌هایی را دانلود کنند تا در هنگام نبود اینترنت بتوانند از آن استفاده کنند.

حساب کاربری گوگل پادکست به‌طور مستقیم با حساب کاربری گوگل کاربران  لینک شده است.

پادکست (Podcast)، پادپخش و یا تدوین صوتی، مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است که در اینترنت توزیع می شود و کاربران می‌توانند برروی گوشی‌های هوشمند خود به آن‌ها گوش دهند. این روش ارائه محتوا از سال ۲۰۰۴ میلادی محبوبیت زیادی پیدا کرده و برخی آن را رادیوی اینترنتی نیز می نامند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر