;
coinex

آخرین نسخه IOS 12 نام مدل های جدید اپل واچ را فاش کرد

اطلاعات جدید نشان می دهد که نام انواع مدل های جدید اپل واچ که قرار است در سال ۲۰۱۸ عرضه شوند، در نسخه بتای دوم iOS 12 فاش شده اند.

به گزارش تکراتو، اپل بتای دوم iOS 12 را منتشر کرده است. در این نسخه، اشاره‌ای به پشتیبانی از چند مدل دیگر اپل واچ شده که نشان‌دهنده دستگاه‌هایی جدید هستند. وجود نام‌های Watch4.1 در کنار  Watch4.3 ،Watch4.2  و Watch4.4  در کد منبع نسخه‌ی مخصوص توسعه‌دهندگان، خبر از عرضه‌ی چهار ساعت‌ هوشمند نسل چهارم اپل می‌دهند.

عرضه مدل های جدید اپل واچ در سال 2018

نام هایی که فاش شده اند، به‌ احتمال‌ زیاد برای مدل های جدید اپل واچ هستند که قرار است در سال جاری میلادی ارائه شوند. نسل‌های قبلی با نام‌های Watch3,1 تا Watch3,4  به‌صورت جداگانه ذکر شده بودند.

نام مدل های جدید اپل واچ

چون قرار است یکی از آیفون‌های سال ۲۰۱۸، دستگاهی ارزان‌قیمت باشد، به نظر می رسد که اپل بخواهد نسخه‌ای از اپل واچ را نیز با قیمتی کمتر معرفی کند. بر اساس شایعه‌ها، یکی از مدل‌های اصلی اپل واچ، از نظر اندازه با اپل واچ‌های کنونی یکسان خواهد بود.

به نظر می رسد که فعلا باید منتظر عرضه این مدل های جدید اپل واچ باشیم.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر