;
coinex

دریافت ارز دیجیتالی از مرورگر Brave با مشاهده تبلیغات

دریافت ارز دیجیتالی از مرورگر Brave با مشاهده تبلیغات امکان پذیر است. این مرورگر به ازای تماشای تبلیغات از پیش تعیین شده، ارز دیجیتالی هدیه می دهد.

به گزارش تکراتو، مرورگر Brave که پیش از این آگهی های بازرگانی در وب سایت ها را مسدود می کرد، اکنون آماده آزمایش پلتفورمی است که به ازای تماشای تبلیغات از پیش تعیین شده، به کاربران ارز دیجیتال هدیه می دهد.

دریافت ارز دیجیتالی از مرورگر Brave

مرورگرBrave در حال آزمایش پلتفورمBAT   است. این پلتفورم طوری طراحی شده که به کاربران برای تماشای تبلیغات جایزه می دهد. برندون ایچ مدیر ارشد سابق فایر فاکس این مرورگر را تاسیس کرده و سال قبل مرحله نخست مدل آن را رونمایی کرد.

نسخه جدید این مرورگر حدود ۲۵۰ بسته تبلیغاتی را به مشتریانی نمایش می دهد که برای دسترسی اولیه تقاضا ارائه کرده بودند.

تفوتی که بین تبلیغات گزینشی این مرورگر و آگهی های معمول در فضای وب وجود دارد این است که Brave این تبلیغات را براساس عادات مشاهده کاربر نمایش می دهد، و هیچ اطلاعاتی خارج از مرورگر به اشتراک گذاشته نمی شود.

قرار است کاربرانی که مدل تبلیغاتی دیجیتال محتوا محور Brave را تماشا می کنند، به ازای هر بار تماشا یا پس از  تعامل با یکی از آگهی های از پیش تعیین شده، جوایزی به شکل ارز دیجیتال دریافت کنند.

این شرکت ادعا کرده که کاربران ۷۰ درصد درآمد خالص تبلیغات را دریافت خواهند کرد.

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر