;
coinex

پیش بینی زمان مرگ بیماران با هوش مصنوعی گوگل

پیش بینی زمان مرگ بیماران با هوش مصنوعی گوگل  امکان پذیر شد. گوگل در حال توسعه هوش مصنوعی جدیدی است، که قابلیت هایی متفاوت دارد.

به گزارش تکراتو، این روزها هوش مصنوعی (AI) پیشرفت هایی داشته که باعث شده بسیاری از افراد نسبت به گسترش و پیشرفت آن نگاهی وحشتزده و منفی داشته باشند. این در حالی است که بزرگان تکنولوژی، آینده‌ی بشر را همزیستی مسالمت‌آمیز و بی‌خطر با این موجودات مجازی تصور می‌کنند.

کمپانی گوگل که در این زمینه بسیار فعال است، نسخه‌ی جدیدی  توسعه‌ داده که قادر پیش بینی زمان مرگ بیماران است. البته فعلاً تنها پیش بینی زمان مرگ بیماران امکان پذیر است.

پیش بینی زمان مرگ بیماران امکان پذیر شد

هوش مصنوعی جدید گوگل قادر به پیش بینی زمان مرگ بیماران است. برای این منظور از پارامترهای متعددی استفاده می شود. وظیفه‌ی این هوش مصنوعی این است که مرگ بیمار در ۲۴ ساعت آینده را پیش‌بینی کند.

گوگل درباره‌ی این هوش مصنوعی اعلام کرده که آن‌ها همچنان در حال آموزش به آن هستند؛ بر طبق آمار منتشرشده، دقت تشخیص هوش مصنوعی یادشده ۹۵ درصد است که رقم بسیاری خوب و قابل‌ توجهی است.


بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی چیست و چه آینده‌ای را برایمان رقم خواهد زد؟


این سیستم‌ برای پیش بینی زمان مرگ بیماران از داده‌های پایه‌ای مانند، سنِ بیمار، قومیت و جنسیت استفاده می‌کند؛ سپس الگوریتم دیگری وارد عمل می‌شود و با بررسی اطلاعاتی چون عملکرد اعضای حیاتی بیمار، سابقه‌ی پزشکی و دست‌نوشته‌های پزشک‌ها درباره‌ی وضعیت فرد، اقدام به تشخیص زمان‌ِ مرگ احتمالی او می‌کند.

با استفاده از این سیستم افرادی که شانس نجات از مرگ داشته باشند، می‌توانند از مدتی که باید در بیمارستان بستری باشند، اطلاع کسب کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: foxbusiness

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر