;
coinex

طراحی احتمالی هواوی پی 30 ؛ پرچمداری با 5 دوربین [تماشا کنید]

ویدیوی این مطلب طراحی احتمالی هواوی پی 30 (Huawei P30) را به نمایش می‌گذارد؛ پرچمداری که می‌تواند با 5 لنز دوربین خودنمایی کند. این طراحی ممکن است ترسیمی از آینده‌ی پرچم‌داران هواوی باشد.

به نظر می‌رسد که دوران طراحی ناچ در نمایشگر، حداقل برای گوشی‌های هواوی، به پایان خود رسیده است، . در ادامه با تکراتو همراه باشید تا ببینید طراحی هواوی پی 30 بدون ناچ نمایشگر چگونه خواهد بود؛ البته طراحی احتمالی!

طراحی هواوی پی 30 ؛ بدون ناچ نمایشگر و با 5 سنسور دوربین

این روزها با معرفی گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه از دو کمپانی چینی ویوو و اوپو که هر دو محصول از نوع تجاری بوده و دستگاه‌های فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسند، ظاهرا می‌توان اعلام کرد که دوران استفاده از ناچ به همین زودی به پایان رسیده و شاید سال آینده هیچ شرکت بزرگی -حتی خود اپل که به نوعی آغازگر این راه بوده- پرچمداران خود را به همراه این بریدگی نمایشگر روانه‌ی بازار نکند.

در زبان طراحی خانواده‌ی هواوی پی 20 نیز از بریدگی ناچ استفاده شده بود، اما مطمئنا این کمپانی بزرگ نمی‌خواهد از رقبای چینی خود عقب‌تر بماند و تغییرات چشمگیری در طراحی احتمالی هواوی پی 30 ایجاد خواهد کرد.

در ویدئوی انتهای این مطلب یکی از رندرهای جدید و جذاب پرچمدار بعدی این شرکت را تماشا خواهید کرد که هواوی پی 30 را بدون ناچ و با یک ماژول دوربین سلفی کشویی جذاب، مانند آنچه در اوپو فایند ایکس معرفی شده، نمایش می‌دهد.


بیشتر بخوانید: بررسی گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس ؛ فضا را دریابید


در این ویدیو عنوان شده که این محصول نیز از دوربین اصلی سه گانه لایکا مشابه آنچه در هواوی پی 20 پرو بکار رفته، بهره‌مند خواهد بود و دوربین دوگانه‌ی 24 مگاپیکسلی این محصول نیز با قابلیت سلفی سه بعدی همراه خواهد شد و بنابراین 5 دوربین در این گوشی خودنمایی خواهد کرد. نمایشگر بدون حاشیه این دستگاه نیز از یک پنل نمایشی 6.3 اینچی آمولد با نسبت ابعاد 9 به 18.7 تولید می‌شود.

احتمالا نسل بعدی از پردازنده‌های کایرن هواوی یعنی کایرن 980 هشت هسته‌ای نیز قلب تپنده‌ی هواوی پی 30 خواهد بود. سیستم صوتی این محصول نیز به اسپیکرهای استریو دوگانه مجهز خواهد شد. در اواخر این ویدئو می‌بینید که بالای نمایشگر دستگاه پس از بالا آمدن ماژول دوربین، شکل یک ربات را برای کاربر تداعی می‌کند تا بر جذابیت و احتمالا کارایی این محصول افزوده شود.

اکنون از شما دعوت می‌کنیم به تماشای طراحی احتمالی هواوی پی 30 بنشینید و به ما بگویید نظر شما در مورد این زبان جدید طراحی چیست؟ آیا شما ترجیح می‌دهید بریدگی نمایشگر باقی بماند یا صفحه نمایش بدون ناچ را می‌پسندید؟

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هوای یک حرکت زد همه ماندند و ان 3 دوربین بود بعد شرکت دیگر چینی نمایشگر تمام صفحه بیرون دادند که بقیه حتی هوای غافلگیر شدند برای همین هوایی این مدل را پیشنهاد دارد یعنی 5 دوربین و برطرف شدن تمام مشکلات مطروحه جهت صفحه جلویی موبایل با توجه به عملی کردن گفته های خود احتمالا باید بزودی منتظر ورود این محصول به بازار باشیم منهای دوربین کشوی که از جلو نازیبا است ولی از پشت زیبا بقیه موارد کلا دیگر مشکلات موبایل را به پایان خواهد برد و از سال جدید 98 شمسی باید اضافه شدن صفحه نمایش در پشت موبایل و سرعت بالا و بالا بردن کیفیت قطعات وو مورد توجه شرکت ها گردد

    پاسخ