;
coinex

بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان به نام هواوی ثبت شد ؛ هواوی در گینس

هواوی توانست نام بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان را برای خود ثبت کند. این عنوان به لطف ابعاد غول‌آسای بنر تبلیغاتی هواوی پی 20 پرو به دست آمده است.

به گزارش تکراتو، هواوی بنری غول آسا در شهر مادرید اسپانیا نصب کرده که مربوط به هواوی 20 پرو است. این بنر عنوان بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان را از آن هواوی نمود.

بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان به نام هواوی

بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان ، این بار نیز به نام هواوی ثبت شد. بنر تبلیغاتی پرچمدار تازه هواوی در مقابل ساختمانی واقع در یکی از میادین توریستی مادرید با نامPlaza de Espana  (به معنای میدان اسپانیا) خودنمایی می‌کند و مساحتی به بزرگی 5673 متر مربع دارد.

این بنر توانسته رکورد جهانی گینس را به عنوان بزرگترین بیلبورد فضای باز، به خود اختصاص دهد. نکته جالب اینکه، پیش از این هواوی با نصب یک بنر 5265 متر مربعی در همین شهر، صاحب چنین رکوردی شده بود.

در این بنر تبلیغاتی که آینده فرا رسیده است، نامگذاری شده ، عکاس سرشناسی چون یوجنیو رکوئنکو (Eugenio Recuenco)  تصویر چاپ شده در آن را با استفاده از دوربین هواوی پی 20 پرو به ثبت رسانده است. اثر هنری خلق شده، درون‌مایه‌ای از عید تبشیر مسیحیان (مصادف با 25 مارس) دارد و تکنولوژی مدرن را در پیوند با دوران رنسانس نشان می‌دهد.

بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان رکورد جهانی گینس را شکست

بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان به نام هواوی ثبت شد

با ابعاد بزرگ این بنر تبلیغاتی که مربوط به هواوی پی 20 پرو است، رکورد جهانی گینس شکسته شد. بر اساس آمارهای موجود، کمپانی هواوی در سه ماهه چهارم سال 2017 با سهم 30 درصدی، توانست جایگاه نخست در بازار گوشی های هوشمند اسپانیا را از آن خود نماید.

اکنون که حدود دو ماه و نیم از آغاز عرضه‌ی پی 20 و پی 20 پرو می گذرد، رقم فروش این گوشی ها به بیش از شش میلیون واحد رسیده و این به منزله رشد 81 درصدی آمار فروش سری P20 در قیاس با سری P10 است. در همین مدت، هواوی رشد 61 درصدی فروش در بازار داخلی چین و رشد 150 درصدی در خارج از کشور را تجربه کرده است. خریداران ساکن کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، نقش مهمی در به دست آوردن این آمار داشته اند.

این گوشی با کسب بالاترین امتیاز در  DXoMark، به عنوان بهترین گوشی موبایل حال حاضر دنیا از نظر کیفیت دوربین شناخته می‌شود.

.

منبع:  gizchina

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر