;
coinex

اندازه گیری اشیا با Measure app ؛ اپلیکیشن جدید گوگل براساس واقعیت افزوده

اندازه گیری اشیا با Measure app امکان پذیر شد. گوگل برای اندازه‌گیری اشیاء به صورت دقیق اپلیکیشنی ارائه کرده که مبتنی بر واقعیت افزوده است.

به گزارش تکراتو، گوگل اپلیکیشن اندازه گیری خود را که  Measure app نام دارد و مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده (ARCore)  است، برای کاربران منتشر کرده است. امروزه بسیاری از کاربران سر و کارشان با اندازه‌گیری و سنجش وسائل و ابزارهای مختلف پیرامون است، این امر باعث شده تا گوگل با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و روز جهان همچون واقعیت افزوده (ARCore) اپلیکیشنی برای این منظور طراحی کند.

اندازه گیری اشیا با Measure app

اندازه گیری اشیا با Measure app

این اپلیکیشن جدید هم‌اکنون در گوگل پلی استور موجود است. با استفاده از فناوری واقعیت افزوده می‌تواند اجسام و اشیای واقعی موجود در پیرامون کاربران را به طور دقیق اندازه‌گیری کرد.

این اپلیکیشن اندازه‌گیری از دوربین گوشی‌های هوشمند استفاده کرده و می‌تواند طول، عرض و اندازه اشیای مورد نظر کاربران را اندازه بگیرد. البته برای عکاسی از اجسام موردنظر باید نور محیط به اندازه‌ای باشد که هوش مصنوعی بکار رفته در این برنامه اندازه‌گیری را به درستی انجام دهد.

.

منبع: gsmarena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر