;
coinex

تشخیص دستخط در آیپد ؛ بررسی پتنت جدید اپل

براساس گزارشات موجود اپل در حال ثبت پتنت جدیدی است که به نظر می رسد که این پتنت جدید مربوط به سیستم تشخیص دستخط در آیپد باشد.

به گزارش تکراتو، پیش از ظهور تلفن‌های هوشمند، اپل از گجتی به نام Newton رونمایی کرده بود که از قابلیت تشخیص دستخط بهره می‌برد. هرچند دقت آن بسیار پایین بود و به سختی می‌توانست کلمات درست را تشخیص دهد.

در ابتدا قرار بود نیوتن به شکل یک کامپیوتر شخصی ساخته شود اما اپل آن را به قدری کوچک کرد که کاربران بتوانند آن را با خود به همه جا ببرند. استیو جابز پس از بازگشت به اپل در سال ۱۹۹۷، پروژه نیوتن را متوقف کرد اما دلایل خود را مطرح نکرد.

او باور داشت که کاربران علاقه‌ای به استفاده از قلم ندارند و به همین دلیل این گجت که بر مبنای استفاده از قلم نوشتاری طراحی شده نمی‌تواند فروش خوبی داشته باشد. نیوتن در ابتدای راه فروش خوبی را تجربه نکرد و کاربران علاقه‌ای به خرید این گجت نشان ندادند.

استفاده از سیستم تشخیص دستخط در آیپد

کارشناسان اعلام کردند که پتنت جدیدی توسط اپل به ثبت رسیده که عنوان آن مدیریت همزمان تشخیص دستخط است و از زبان چینی پشتیانی می کند.

تشخیص دستخط در آیپد

در این پتنت نوشته شده که سیستم تشخیص دستخط برای شناسایی چندین کاراکتر یا یک جمله طراحی شده و می تواند دستخط یک کاربر به زبان چینی را تشخیص دهد. علاوه بر این، تصاویری هم از نوشته‌های چینی روی آیپد در این پتنت وجود دارد و کلماتی انگلیسی هم در کنار آن به چشم می‌خورد.

تشخیص دستخط در آیپد

این گجت به قلم اختصاص ندارد و هرنوشته‌ای که کاربر با انگشت خود روی آیپد بکشد توسط سیستم قابل ثبت خواهد بود. البته اپل خود هنوز در این زمینه اطلاعاتی ارائه نکرده و ممکن است تجربه تلخ نیوتن باعث شود چنین قابلیتی هیچگاه به آیپد‌ها نرسد.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر