;
coinex

افزایش سرعت کامپیوتر با حذف یک فایل؛ مقابله با کند شدن عملکرد رایانه

بسیاری از کاربران همواره از کُند شدن عملکرد رایانه خود شکایت دارند، این موضوع باعث شده تا کارشناسان به فکر راهی برای افزایش سرعت کامپیوتر باشند.

به گزارش تکراتو، کارشناسان علوم کامپیوتر راهی را برای افزایش سرعت کامپیوتر پیشنهاد کرده اند. آنها اعلام کرده اند که کاربران می توانند با حذف یک فایل، سرعت رایانه خود را افزایش دهند.

افزایش سرعت کامپیوتر با حذف یک فایل

براساس اطلاعات موجود، هر وقت سیستم عامل ویندوز به نسخه جدیدتری به‌روزرسانی می‌شد، ویندوز به‌صورت خودکار یک پوشه برای پشتیبانی از اطلاعات قبلی نسخه پیشین، ایجاد می کند. چون این فایل بعد از نصب و به‌روزرسانی به نسخه جدید ویندوز، دیگر کاربرد چندانی ندارد، کاربران می توانند آن را حذف کنند زیرا این فایل فقط حافظه داخلی رایانه را اشغال می‌کند و کاربرد دیگری ندارد.

افزایش سرعت کامپیوتر با حذف یک فایل

این فایل  windows.old نام دارد که کاربران باید آن را از حافظه داخلی کامپیوتر خود حذف کنند. این امر می تواند به افزایش سرعت کامپیوتر بسیار کمک کند. شما نیز می توانید برای افزایش سرعت کامپیوتر خود این فایل را حذف کنید.

.

منبع: thestar

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر