;
coinex

سرقت داده های کاربران با هک باتری موبایل ؛ باتری گوشی اطلاعات شخصی را فاش می کند

سرقت داده های کاربران با هک باتری موبایل امکان پذیر شد. گروهی از متخصصان بین المللی اخیرا نسبت به وقوع این نوع حملات هشدار داده اند.

به گزارش تکراتو، برای سرقت داده های کاربران با هک باتری موبایل ، هکرها از طریق یک میکروکنترلر، جریان انرژی ورودی و خروجی باتری و نرخ های مصرف آن را نمونه سازی می کنند.

سرقت داده های کاربران با هک باتری موبایل

در صورت هک باتری موبایل، می توان فعالیت های مختلفی از جمله کلیک های روی کیبورد، اپلیکیشن های مورد استفاده و رویدادهای اتفاق افتاده‌ی مختلف را زیر نظر گرفت. در واقع هکرها توان مصرف شده توسط قطعات مختلف از جمله پردازنده، پردازشگر گرافیکی، نمایشگر و DRAM را رهگیری می کنند و از این طریق اطلاعات گسترده ای را در مورد بازدید از سایت ها و عبارت های تایپ شده در کیبورد به دست می آورند.

باید گفت که چون انجام هر کاری در موبایل مستلزم مصرف باتری است، سرقت داده های کاربران با هک باتری موبایل یک راه مهم برای دستیابی به داده های کاربران است.

اما برای اینکه هکری بتواند به اطلاعات دسترسی داشته باشد باید به صورت فیزیکی به موبایل دسترسی داشته باشد تا بتواند میکروکنترلر خوانش داده ها را نصب کند و یا باتری اصلی را با یک نسخه ویژه جایگزین کند.

.

منبع: neowin

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر