;
coinex

پاداش 1.5 میلیارد دلاری بی قید و شرط به مدیرعامل شیائومی

مدیرعامل شیائومی بیشترین پاداش تاریخ را به دلیل تلاش‌های بسیارش برای این شرکت دریافت کرد. 1.5 میلیارد دلار در قالب سهام پاداش وی بود.

به گزارش تکراتو، شیائومی یکی از بیشترین پاداش‌های تاریخ را به مدیرعامل و‌ مؤسس این شرکت داده است. این پاداش هیچ‌گونه قید و شرطی ندارد و وابسته به تحقق اهداف آتی این شرکت نیست. همچنین گفته شده که هیچ ارتباطی هم با عرضه‌ی عمومی سهام این شرکت در اواسط تیرماه ندارد.

پاداش 1.5 میلیارد دلاری مدیرعامل شیائومی

ارزش پاداش جون پس از عرضه‌ی عمومی سهام این شرکت، می‌تواند تا ۱.۷۹ میلیارد دلار آمریکا افزایش پیدا کند. این پاداش که به مدیرعامل شیائومی داده شده است، از بسیاری از پاداش‌هایی که شرکت‌های حوزه‌ی فناوری در سال‌های اخیر به مدیران خود داده‌اند، بیشتر است.

ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ‌چت نیز چند ماه پیش ۶۳۸ میلیون دلار پاداش دریافت کرد که کمتر از ارزش سهام دریافت‌شده توسط لی‌جون است. پاداشی از این دست که بدون هیچ قید و شرطی هستند، در نوع خود بی‌نظیند.

گفته شده که قرار است مدیرعامل تسلا هم در دهه‌ی آتی ۲.۶ میلیارد دلار پاداش در قالب سهام دریافت کند، اما در صورتی که شرکت به اهداف مشخصی که دارد، برسد.

.

منبع: businessinsider

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر