;
coinex

مکالمه تصویری در اینستاگرام ؛ 4 نفره مکالمه کنید آن هم تصویری

مکالمه تصویری در اینستاگرام قابلیت جدید این شبکه اجتماعی است که رسما به این پلتفرم اضافه شد. از این پس با دوستان خود 4 نفره به مکالمه تصویری بپردازید.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام چند وقت پیش خبر استفاده از این قابلیت را مطرح کرده بود که بالاخره به وعده خود عمل کرد. با استفاده از این قابلیت می‌توان زمانی که در دایرکت هستید به طور همزمان با ۴ نفر مشغول مکالمه تصویری شوید.

مکالمه تصویری در اینستاگرام تا 4 نفر

قابلیت مکالمه تصویری در اینستاگرام رسما معرفی شد

قابلیت مکالمه تصویری در اینستاگرام یک ویژگی جدید است که می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد. شما می توانید در زمان صحبت کردن، پنجره را مینیمایز کرده و بدون ایجاد وقفه در تماس به بقیه کارهایتان در اپلیکیشن بپردازید. ضمنا در حین تماس هم می‌توانید از دیگر دوستان‌ خود برای پیوستن به مکالمه دعوت کنید و در صورت عدم تمایل، آن‌ها را بی صدا نمایید.

برای شروع مکالمه تصویری در اینستاگرام ابتدا باید وارد دایرکت یکی از دوستان‌ شد و آیکن جدید دوربین که در گوشه بالا و سمت راست صفحه وجود دارد را لمس کرد. در ادامه تماس برقرار شده و می توانید در زمان تماس دو نفر دیگر را هم به مکالمه دعوت کنید.

اینستاگرام در این مدت قابلیت های ویژه دیگه ای نیز پیدا کرده است که از جمله می توان به اضافه شدن بخش تازه‌ای برای پیشنهاد کانال‌های ویدیویی بر اساس موضوع اشاره نمود. این بخش را می‌توانید در قسمت بالای تب اکسپلور مشاهده کرد.

اینستاگرام همچنین از این پس به صاحبان حساب‌های کاربری پرطرفدار اجازه‌ می‌دهد که افکت‌های AR مختص خودشان را بسازند و به دیگران ارائه کنند.

انتشار به‌روزرسانی جدید اینستاگرام آغاز شده، اما چون آپدیت تدریجی است، ممکن است لازم باشد تا کمی منتظر بمانید.

.

منبع: TechCrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر