;
coinex

افزایش قابلیت های دستیار گوگل ؛ رزرو رستوران با تماس تلفنی

قابلیت های دستیار گوگل افزایش یافته است. این دستیار مجازی اکنون قادر است با رستوران تماس تلفنی برقرار و میز رزرو کند.

به گزارش تکراتو، درمراسم Google I/O 2018 بود که مشاهده شد چطور یک دستیار گوگل با یک فروشگاه یا کسب و کار تماس می‌گیرد. اکنون نیز یک دموی جدید دیگری منتشر شده که نشان از افزایش قابلیت های دستیار گوگل گوگل دارد.

افزایش قابلیت های دستیار گوگل

دموی گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان عده‌ای را نگران کرد، زیرا اینکه با یک ربات در حال گفتگو هستیم، قابل تشخیص نیست. گوگل در این مورد اعلام کرده که تماس‌های Duplex  شامل یک اخطار به طرف مقابل است که بداند با چه کسی در حال گفتگو است.

در دموی جدید که در مورد قابلیت های دستیار گوگل منتشر شده، مکالمه با جمله، سلام. من دستیار گوگل هستم که تماس می‌گیرم، آغاز می شود. کافی است به دستیار گوگل همه اطلاعات لازم داده شود تا تماس را برقرار کند؛ اینکه چه رستورانی در چه ساعتی و برای چند نفر می خواهید. سپس همه اطلاعات لازم جمع آوری می‌شود و اگر امکان رزرو کردن بود، تماس Duplex انجام می‌گیرد.

این امکان در حالت دمو و ویدیو، بسیار جالب است اما باید دید که در حالت طبیعی هم چنین است یا خیر. قرار است اواخر تابستان سال جاری تست این ویژگی آغاز شود ولی تا زمان عرضه کامل آن فعلا زمان لازم است.

.

منبع: Android Police

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر