;
coinex

اضافه کردن موسیقی به استوری ؛ قابلیت های جدید اینستاگرام

کاربران می توانند از امکان اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام استفاده کنند. این شبکه اجتماعی در این چند وقت از ویژگی هایی جدیدی رونمایی کرده است.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام بعد از معرفی پلتفرم IGTV و قابلیت تماس تصویری گروهی، تغییراتی در بخش استوری ایجاد کرده است. از امروز امکان اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام وجود دارد.

اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام

در ویژگی جدید اینستاگرام، آهنگ‌های پیش فرض اپلیکیشن قابل استفاده هستند. برای اینکه بتوان از قابلیت اضافه کردن موسیقی به استوری استفاده کرد باید بعد از ورود به بخش استوری، روی استیکرها کلیک کرد و سپس آیکون Music را انتخاب نمود.

هزاران موسیقی پیشنهادی نمایش داده می شود و کاربر می تواند هر کدام را که بخواهد روی پس زمینه استوری قرار دهد. در کنار قابلیت جستجوی بین آهنگ‌ها، اینستاگرام فیلترهایی را قرار داده تا کاربران بتوانند راحت‌تر به نتیجه مورد نظر دست یابند.

کاربران می توانند بسته به محبوبیت موسیقی‌ها، سبک مورد نظر خود را جدا کرده و یک گزینه بهتر را برای استوری‌ها انتخاب کنند. البته می‌توان پیش از اضافه کردن آهنگ، نسخه پیش‌نمایش آن‌ها نیز را گوش داد. قرار است تعداد موسیقی های بیشتری در ادامه به این اپلیکیشن اضافه شود.

بعد از اضافه کردن موسیقی به استوری ، اسم آهنگ و نام خواننده به استوری اضافه خواهد شد و فالوورها می‌توانند آن را ببینند.

لازم به ذکر است که امکان اضافه کردن موسیقی‌ به پس زمینه ویدیوها هم وجود دارد. بعد از آنکه بخش استوری را باز کردید، در کنار آیکون ضبط ویدیو می‌توانید موسیقی دلخواه خود را انتخاب کنید.

قابلیت اضافه کردن موسیقی به استوری  فعلا فقط در دسترس کاربران iOS قرار دارد و قرار است در هفته های بعد در اختیار کاربران اندرویدی هم قرار گیرد.

نکته دیگر اینکه این قابلیت فقط در 51 کشور فعال خواهد بود.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر