;
coinex

ساخت موبایلی از جنس چوب پنبه توسط یک شرکت پرتغالی

یک شرکت پرتغالی در حال ساخت موبایلی از جنس چوب پنبه است. قاب این موبایل به جای فلز و پلاستیک از چوب پنبه ساخته خواهد شد.

به گزارش تکراتو، این موبایل چوب پنبه ای حافظ محیط زیست است و عایق صوتی، گرمایی و ضدآب هم محسوب می شود. چوب پنبه یک ماده طبیعی و قابل بازیافت است که در این کشور به میزان بالایی یافت می شود.

ساخت موبایلی از جنس چوب پنبه

موبایلIkimobile  یکی از نخستین تلفن های هوشمندی است که از موادی غیر از پلاستیک، فلز و شیشه ساخته می شود. این امر نشان از ارتقای بخش فناوری پرتغال دارد. یک نسخه از این موبایل قرار است در سال جاری رونمایی شود.

شرکت Ikimobile  هم اکنون مشغول تکمیل واحد تولید است تا بخش اعظم تولید خود را از چین به پرتغال منتقل کند. در این موبایل یک لایه چوب پنبه پشت دستگاه را می پوشاند که عایق صوتی، گرمایی و ضد ضربه نیز به حساب می آید. قاب چوب پنبه ای در رنگ های مشکی تا  قهوه ای روشن عرضه می شود. همچنین این قاب ویژگی های آنتی باکتریال دارد و از کاربر در برابر اشعه های باتری محافظت می کند.

تیتو کاردوسو مدیر ارشد اجرایی این شرکت که در حال ساخت موبایلی از جنس چوب پنبه هستند، اعلام کرده:

این شرکت قصد دارد با تاکید روی این محصول پرتغالی، کشور را در مسیر فناوری های نوین و آتی قرار دهد. قیمت مدل های بالای قاب چوب پنبه ای ۱۸۷ تا ۴۲۰ دلار است.

احتمالا در سال چیزی حدود ۱.۲ میلیون دستگاه از این موبایل ساخته خواهد شد.

.

منبع: reuters

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر