;
coinex

انتشار رایگان اپلیکیشن Schoolwork اپل برای معلمان

اپل خبر از انتشار رایگان اپلیکیشن Schoolwork برای معلمان داد. اپل پیش از این در یک رویداد آموزشی این اپلیکیشن را معرفی کرده بود.

به گزارش تکراتو، ماه مارس سال جاری بود که اپل در یک رویداد آموزشی که در شیکاگو برگزار شده بود، از اپلیکیشن جدید Schoolwork برای معلمان و دانش‌آموزان پرده برداشت. اکنون اعلام شده که استفاده از این اپلیکیشن رایگان است.

انتشار رایگان اپلیکیشن Schoolwork

با استفاده از اپلیکیشن Schoolwork معلمان می توانند با استفاده از آیپد به طراحی تکلیف بپردازند و آن را میان دانش‌آموزان پخش کنند. معلم با استفاده از این اپ می‌تواند با دانش‌آموزان تعامل داشته و پیشرفت درسی هر کدام را نیز بررسی کند.

آنگونه که اپل ادعا کرده است، کار با Schoolwork به اندازه ارسال یک ایمیل ساده است و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. البته از طریق این اپ امکان تعامل با سایر اپ‌های آموزشی مثل  Explain Everything، GeoGebra، Tynker  و Kahoot وجود دارد.

کار با این اپلیکیشن با رضایت کامل دانش‌آموزان و والدین انجام می شود و هیچ گونه نقض حریم خصوصی صورت نمی‌گیرد. نکته جالب اینکه اپل خود هم نمی‌تواند به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. شرکت کوپرتینویی اعلام کرده که به هیچ عنوان فعالیت دانش‌آموزان در این پلتفرم را رصد نخواهد کرد.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر