;
coinex

وزیر ارتباطات: هیچ بهانه ای برای عدم انتشار لیست ارزبگیران قبول نیست!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آذری جهرمی اعلام نمود که وزیران مختلف باید نسبت به انتشار لیست ارزبگیران مجموعه خود اقدام کنند.

به گزارش تکراتو، محمدجواد آذری‌جهرمی بیان نموده است که برای شناسایی ارزبگیران، هم بازرسی کل کشور و هم سازمان تعزیرات وارد عمل شده‌اند. به گفته وی تجربه نشان داده که مردم در هر زمان که کشور در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی دچار مشکل شده، صبوری به خرج داده و تحمل کرده‌اند.

انتشار لیست ارزبگیران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه صحبت هایش در مورد مشکلات بازار موبایل در مورد انتشار لیست ارزبگیران نیز سخن گفت. به گفته جهرمی مردم با مشکلات  همه‌جوره کنار می‌آیند ولی نمی‌توانند فساد را تحمل کنند.

وی اعلام کرد که بعضی برای انتشار لیست ارزبگیران بهانه‌ می‌آورند اما این بهانه ها به هیچ وجه قابل قبول نیستند. وی تاکید کرد که این روند باید یک بار برای همیشه تمام شود زیرا شفاف‌سازی‌ها به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کند.

آذری جهرمی اظهار کرد که از همکاران خود انتظار می‌رود به‌جای دستگاه قضا نسبت به انتشار لیست ارزبگیران در وزارتخانه متبوع خود اقدام کنند.

محمدجواد آذری جهرمی همچنین در پیامی در صفحه شخصی‌ خود در توییتر اظهار کرد:

با ایمان قلبی که بر پایه عقل خدادادی است، می‌گویم فساد، موریانه و عامل بی‌ثباتی اقتصاد کشور است. بخش خصوصی پاکدست از انتشار لیست ارزبگیران حمایت کرده و خواهد کرد. باید به جنگ اقتصاد رانتی رفت.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر