;
coinex

هر دو ماه یکبار منتظر انتشار بروزرسانی هواوی باشید

هر دو ماه یکبار منتظر انتشار بروزرسانی هواوی باشید. این کمپانی اعلام کرده برای برخی از موبایل‌های هوشمند، هر دو ماه یکبار آپدیت‌هایی منتشر خواهد کرد.

به گزارش تکراتو، انتشار بروزرسانی هواوی تنها شامل آپدیت‌های امنیتی نیست و قرار است قابلیت‌های جدید، رفع مشکل و تنظیمات کلی نیز ارائه شود. شاید این کمپانی قصد جبران اشباهات گذشته را داشته باشد زیرا پیش از این کاربران نسبت به انتشار بروزرسانی ها رضایت نداشتند.

انتشار بروزرسانی هواوی

انتشار بروزرسانی هواوی هر دو ماه یکبار با هدف جلب رضایت کاربران انجام می شود. انتشار این بروزرسانی برای تلفن‌های هوشمند، هواوی P10، هواوی P20 پرو، P20، میت 9، میت 10، میت 10 پرو، هواوی نوا e3، نوا 2 لایت و نوا 2i. انجام می شود.

تمامی این اطلاعات توسط مدیر گروه هواوی استرالیا فاش شده و وی حتی اعلام نموده که تا چند روز دیگر اولین آپدیت‌ برای موبایل‌های اعلام شده، منتشر خواهد شد.

البته پیش از هواوی هم وان پلاس از برنامه‌ی تعمیر نرم افزارهای خود رونمایی کرده بود. این کمپانی قصد دارد تا دو سال به طور مرتب آپدیت‌هایی برای موبایل‌های خود منتشر کند.

.

منبع: androidheadlines

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر