;
coinex

بررسی اپلیکیشن مدال iOS ؛ نسخه مخصوص کاربران گوشی‌های آیفون شرکت اپل

مدال اپلیکیشنی است مخصوص پوشش کامل مسابقات فوتبال، جام جهانی و اخبار سایر رشته‌ها با قرعه کشی یک میلیارد تومانی که نسخه iOS آن نیز از زمان برگزاری جام جهانی فوتبال سال 2018 در دسترس کاربران محصولات اپل و آیفون با سیستم عامل آی او اس قرار گرفته است.

با توجه به جذابیت بسیار بالای فوتبال، اپلکیکیشن‌های مخصوص به این رشته ورزشی نیز طرفداران بسیاری دارند. اپلیکیشن مدال نیز یکی از چند نمونه محدود ورزشی معتبر موجود در بازار ایران بوده که با نزدیک به 2 سال سابقه، به ارائه اطلاعاتی کامل در خصوص این رشته و همچنین سایر رشته‌های ورزشی می‌پردازد. جام جهانی 2018 نیز موقعیت بسیار مناسبی بود تا این اپلیکیشن ورزشی، با تکیه بر ارائه آمار و اطلاعات، پوشش زنده مسابقات، حواشی و همچنین برگزاری مسابقات پیش بینی و قرعه کشی با جوایز قابل توجه و جک پات میلیارد تومانی، طیف بیشتری از مخاطبان را به خود جلب نماید. این اپلیکیشن در پخش بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا نیز به عنوان اسپانسر در شبکه ورزش حضور دارد و جوایز خاصی را نیز برای شرکت کنندگان درنظر گرفته است.

مدال (Medal1)

این اپلیکیشن با استفاده از تبلیغات در تلویزیون و اسپانسرینگ در برنامه گزارش ورزشی، نام خود را به عنوان یکی از نمونه‌های شاخص این حوزه مطرح نمود. پس از سپری شدن دوران جام باشگاه‌های اروپا و آسیا و ورود اپلیکیشن‌های با پشتوانه مالی نامحدود و پرطرفدار مانند روبیکای پرحاشیه با بودجه تمام نشدنی و اپ 2018 و تکیه بر تبلیغات بسیار گسترده‌تر در صدا و سیما رقبا در جام جهانی 2018 روسیه، آن را در سایه نمونه‌های ذکر شده قرار داد.

اما بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن ارائه انحصاری برای سیستم عامل اندروید بود که پیش از این و در نوشته “دانلود و بررسی اپلیکیشن مدال ؛‌ هر آنچه در مورد برنامه فوتبالی مدال باید بدانید” به بررسی آن پرداختیم. اما پیش از آغاز جام جهانی و عرضه اپلیکیشن مدال iOS مخصوص محصولات اپل و گوشی‌های آیفون،این کاستی نیز برطرف گردید. در ادامه به معرفی، بررسی و مرور امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن مدال آی او اس خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن مدال iOS مخصوص آیفون

ساختار اپلیکیشن مدال iOS مخصوص گوشی‌های آیفون مشابه با نسخه اندروید آن بوده و بخش‌های مختلف و بسیار جذابی در آن گنجانده شده است. صفحه اصلی ساختار ساده‌ای داشته و در بخش‌های مختلف، اطلاعات ورزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته با توجه به برگزاری جام جهانی 2018 روسیه در حال حاضر، بخش عمده‌ای از این اطلاعات به این تورنمت اختصاص یافته است. مشابه با سایر نرم‌افزارهای موبایلی، برای فعال سازی و استفاده از تمامی قابلیت‌های اپلیکیشن مدال نیاز به وارد کردن شماره تلفن همراه بوده و کد فعال سازی پس از مدتی برای شما ارسال می‌گردد.

از نکات قابل توجه اپلیکیشن مدال iOS می‌توان به قابلیت تغییر رنگ نرم افزار اشاره کرد که با استفاده از گزینه تغییر تم به روشن یا تغییر تم به تیره قابل انتخاب است. در تم روشن رنگ بندی شباهت زیادی به گوگل پلی داشته ولی در تم تیره، نمای جدی‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما ساختار کلی تفاوت‌های اندکی با نمونه اندرویدی داشته و تگ‌ها و زیرمنوهای به نمایش درآمده در اپلیکیشن مدال آی او اس تنوع کمتری دارند. از نکات جدیدی که در به زودی به امکانات این اپلیکیشن اضافه خواهد شد، قابلیت تغییر زبان بوده که در صورت اجرای درست، طیف مخاطبان را گسترش داده و این اپلیکیشن را وارد بازار خارج از ایران خواهد کرد.

امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن مدال آی او اس

این اپ فهرست نسبتا کاملی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های ورزشی به خصوص فوتبال را برای شما فراهم کرده که در ادامه به مرور آمها خواهیم پرداخت. صفحه اصلی به 5 بخش تقسیم شده و داده‌های فوتبالی در آن به نمایش در می‌آیند. مشابه با نسخه اندروید، اطلاعات موجود در اپلیکیشن مدال نسخه آی او اس در 6 قسمت اصلی و 2 بخش در اختیار شما قرار می‌گیرد. این بخش‌ها عبارتند از:

  • اخبار
  • مجله
  • جام جهانی
  • لیگ‌ها
  • نتایج من
  • مسابقات

یکی از دیگر نکات جذاب اپلیکیشن مدال آس او اس مشابه با نمونه اندروید استفاده از داور مطرح ایران علیرضا فغانی بوده که با حضور در جام جهانی 2018 روسیه به همراه تیم خود در کنار عملکرد موفق و عدم استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (V.A.R)، موجب افزایش اعتبار فوتبال ایران در جهان شده است. در سری ویدیوهای از دید یک داور می‌توانید به تماشای کلیپ‌هایی با حضور این داور مطرح آسیا در خصوص مسائل مختلف مربوط به فوتبال بپردازید.

اخبار

اخبار به روز یکی از مهمترین گزینه‌های یک نرم افزار اطلاع رسانی ورزشی بوده و در اپلیکیشن مدال iOS نیز با پیروی از همین اصل، صفحه اصلی به اخبار اختصاص یافته است. در قسمت بالایی،گزیده‌ای از تازه‌های ورزشی به صورت تصویری وجود داشته که در آن، جذاب‌ترین و مهم‌ترین رویدادها (در این برهه زمانی خاص، اخبار و حواشی لحظه‌ای جام جهانی 2018 روسیه) به صورت اسلاید شو در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با انتخاب هر کدام از تصاویر، شرح کاملی از خبر منتشر شده پیش روی شما قرار خواهد گرفت. این بخش تعاملی بوده و شما قابلیت اظهارنظر و مشاهده نظرات سایر کاربران را خواهید داشت. اما گزینه‌ای برای به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی وجود نداشته که ممکن است برای بسیاری از کاربران مسئله‌ای حیاتی تلقی شده و در فهرست نقاط ضعف قرار گیرد.

مجله

بخش مجله یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن مدال نسخه آی او اس بوده که مشابه با نمونه اندروید، در چهار قسمت در اختیار شما قرار می‌گیرد. ویدیو‌های تحت نام شیر تو شیر، هاشور و مدال شو نیز در این بخش قرار گرفته که با توجه به تم طنز و دوبله متفاوت ویدیوهای خارجی و همچنین استفاده از چهره‌های شناخته شده مانند مهرداد میناوند از جذابیت بالایی برخوردار است.

بررسی اپلیکیشن مدال iOS ؛ نسخه مخصوص کاربران گوشی‌های آیفون شرکت اپل

این چهار بخش عبارتند از:

  1. اکستریم
  2. طنز ورزشی
  3. ورزش‌های مبارزه‌ای
  4. بازی‌های ورزشی

اکستریم

یکی از نقات قوت اپلیکیشن مدال نسخه iOS عدم تمرکز بر روی ورزش فوتبال بوده و اخبار و اطلاعات و ویدیوها جذابی از سایر رشته‌های ورزشی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. ورزش‌های مهیج و مدرنی نیز که تحت عنوان اکستریم اسپورت (Extreme Sports) شناخته می‌شوند، با توجه به درصد بالای هیجان، طرفداران بسیاری بین مخاطبان ایرانی پیدا کرده‌اند.

با توجه به عدم پوشش تلویزیونی از این رشته‌ها و همچنین مسدود بودن پلتفرم‌های به اشتراک گذاری ویدیو و فیلترینگ وب‌سایت‌هایی نظیر YouTube، بخش اکستریم مجله اپلیکیشن مدال یکی از منابع جذاب برای مشاهده ویدیوهای ورزش‌های هیجان انگیز بوده و شما می‌توانید از دیدن صحنه‌های جذاب موتورسواری، دوچرخه سواری کوهستان، اتومبیل رانی، پارکور و نمونه‌هایی از این دست با کیفیت بالا در گوشی‌های آیفون شرکت اپل لذت ببرید.

طنز ورزشی

همانطور که در نوشته‌های پیشین اشاره شد و با توجه به افسردگی شدید بخش گسترده‌ای از جامعه، طنز از اهمیت بسیار بالایی در تیم تحریریه مدال برخوردار بوده که ویدیوهای بخش طنز ورزشی نمودی از آن هستند.

در این قسمت از اپلیکیشن مدال iOS ویدیوهایی با تم طنز برای مشاهده شما قرار داده شده که از منابع مختلف موجود در اینترنت گردآوری و با زیرنویس و یا با صورت اختصاصی توسط تیم مدال ضبط و پخش می‌گردد. سری ویدیوهای هاشور و شیر تو شیر، انیمیشن‌های با زیرنویس فارسی نمونه‌هایی از محتوای موجود در این بخش بوده که مجله مدال را به یکی از بخش‌های جذاب آن تبدیل می‌کند.

البته تعدادی از ویدیوهای بخش مجله مدال، اندکی تکراری بوده که ممکن است جذابیت کمتری برای بخش از مخاطبان داشته باشد. برخی ویدیوها نیز باتوجه به حذف صدا، خاطره سینمای صامت را برای شما زنده خواهد کرد. اما در مجموع به دلیل تعداد بسیار بالای ویدیوها، این نکته در فهرست نقاط ضعف اپلیکیشن مدال iOS قرار نخواهد گرفت.

ورزش‌های مبارزه‌ای

یکی دیگر از بخش‌های مجله اپلیکیشن مدال iOS به پوشش خبری و ویدیویی ورزش‌های مبارزه‌ای اختصاص یافته است. این ورزش‌ها نیز مانند قسمت اکستریم جذابیت بسیار بالایی داشته و می‌توانید از تماشای ویدیوهایی با کیفیت قابل قبول از رشته‌ها و تورنمنت‌هایی مانند UFC، Max Muay Thai و بوکس و MMA لذت ببرید.

یکی از نکته‌های جالب در خصوص بخش ورزش‌های مبارزه‌ای مجله اپلیکیشن مدال ، وجود ویدیوهای در خصوص ورزش‌های رزمی بانوان ایرانی بود که جایی در تلویزیون حکومتی نداشته و گزارش اختصاص مدال از آناهیتا یحیی‌پور نمونه‌ای از آن به حساب می‌آید.

بازی‌های ورزشی

پس از ارائه اولین نسخه 3 بعدی فوتبال در اوایل دهه 1990 میلادی و ورود FIFA 94 و Winning Eleven (که بعدها با نام Pro Evplution Soccer معروف شد) به بازار، ورزش مجازی و بازی‌های کامپیوتری ورزشی نیز به یکی از بخش‌های بسیار جذاب و پرهیجان تبدیل شدند. بخش بازی‌های ورزشی اپلیکیشن مدال iOS نیز به این قسمت اختصاص یافته و تصاویری از بازی‌های کامپیوتری مرتبط برای مشاهده قرار گرفته است.

ویدیوهایی از تریلرها، پیش نمایش بازی‌هایی مانند FIFA و Pro Evolution Soccer، شبیه سازی بازی‌ها و مواردی از این قبیل با کیفیت متوسط در این بخش از مجله مدال قرار گرفته که می‌تواند چندین ساعت طرفداران بازی‌های کامپیوتری را به خود مشغول کند. علاوه بر این 2 بازی فوتبالی، اخبار و ویدیوهایی از عناوینی مربوط به بازی‌های اتومبیل رانی و ورزش‌های زمستانی و… نیز وجود داشته که البته حجم بسیار محدودتری از محتوای ویدیویی این بخش را به خود اختصاص داده است.

جام جهانی

جام جهانی 2018 روسیه در حال برگزاری است و ایران نیز به عنوان یکی از 32 تیم برتر جهان در آن به رقابت با حریفان می‌پردازد. به همین دلیل این رویداد در صدر اخبار ورزشی رسانه‌های جهانی قرار گرفته و اپلیکیشن مدال iOS نیز با توجه به همین نکته، بخش ویژه‌ای را به این تورنمنت اختصاص داده است.

مدال مجموعه نسبتا کاملی از اخبار، حواشی و اطلاعات مخصوص بازیکنان و تیم‌های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه  را فراهم کرده که به صورت انبوه در کنار نتایج لحظه‌ای به صورت متنی، تصویری و ویدیویی در اختیار شما قرار می‌گیرد. همانند بخش‌های دیگر، ویدیوها کیفیت متوسطی داشته که با توجه به افزایش سرعت و عدم محدودیت حجمی در اینترنت‌های خانگی، وجود گزینه انتخاب کیفیت جذابیت بیشتری به آن خواهد بخشید.

لیگ‌ها

هرچند جام جهانی مهمترین رویداد ورزش فوتبال به حساب می‌آید اما این تورنمنت تنها چندماه در راس اخبار فوتبالی قرار دارد و لیگ‌های مختلف و نتایج مربوط به آن بخش گسترده‌تری از اخبار را به خود اختصاص می‌دهد. به همین دلیل بخشی مخصوص به لیگ‌های مختلف در اپلیکیشن مدال iOS وجود داشته که پوشش کاملی از این مسابقات و نتایج آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بررسی اپلیکیشن مدال iOS ؛ نسخه مخصوص کاربران گوشی‌های آیفون شرکت اپل

لیگ‌های تحت پوشش

در این اپلیکیشن علاوه بر پوشش اخبار و نتایج مربوط به تورنمنت‌های بین المللی مثل جام جهانی، اکثر لیگ‌های معتبر جهان و ایران نیز وجود دارد. مسابقات و لیگ‌های موجود در این اپ به ترتیب اهمیت در نگاه تیم سازنده مدال عبارتند از:

  • جام جهانی روسیه
  • لیگ قهرمانان اروپا
  • لیگ برتر خلیج فارس
  • لیگ برتر انگلیس
  • لالیگا (اسپانیا)
  • لیگ اروپا
  • سری آ (ایتالیا)
  • بوندسلیگا (آلمان)
  • لوشامپیونه (فرانسه)
  • اردیویسه (هلند)
  • لیگ قهرمانان آسیا

با انتخاب هرکدام از این لیگ‌ها و مسابقات، اطلاعات مربوط در بخش‌های مختلفی مانند جدول امتیازات، زمانبندی مسابقات (برگزار شده، آتی)، تیم‌های شرکت کننده، آمار، اخبار (متنی، تصویری و ویدیویی) و اطلاعاتی در خصوص هر کدام از این رویدادهای در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با انتخاب هر کدام از تیم‌های حاضر در هر لیگ، اطلاعات نسبتا کاملی از آن به همراه افتخارات، استادیوم اختصاصی و بازیکنان حاضر به نمایش در می‌آید. با انتخاب هرکدام از بازیکنان نیز اطلاعات اختصاصی وی در کنار زندگینامه و آمار شخصی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. بخش پیش بینی نیز در خصوص مسابقات آتی و انجام نشده نیز وجود داشته که انتخاب آن امکان شرکت در قرعه کشی‌های با جوایز جذاب اپلیکیشن مدال را خواهید داشت. علاوه بر این، گزینه‌ای با نماد زنگ برای اطلاع رسانی وجود داشته که با استفاده از می‌توانید از مواردی مانند شروع و پایان بازی، گل‌های رد و بدل شده، اتفاقات و اخبار داغ و یا یادآوری پیش‌بینی به وسیله سیستم اطلاع رسانی نوتیفیکیشن مطلع شوید.

ایرادات موجود

البته در این بخش نکاتی نیز مانند اضافه شدن تصاویر بیشتر و با کیفیت بالاتر از بازیکنان می‌تواند جذابیت این بخش از اپ مدال آی او اس را بیشتر نماید. اما در مجموع چینش و رنگ بندی و استفاده از نمادهای گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار داشته و حتی پس از استفاده طولانی مدت دچار مشکل نخواهید شد.

اما در هنگام استفاده در این بخش، ایرادهایی نیز وجود دارد. به عنوان مثال در بخش جام جهانی، پس از انتخاب تیم روسیه و در قسمت آخرین مسابقات، پس از انتخاب تیم‌هایی مانند اطریش و ترکیه که در این جام حضور نداشته و اسامی آنها با نام لاتین به نمایش در می‌آید، با پیغام خطایی با عنوان Team not found! مواجه خواهیم شد. از دیگر کمبودهای این بخش می‌توان به مواردی مانند عدم وجود اطلاعات در خصوص بازیکنان لیگ‌هایی مانند ایران و عدم پشتیبانی از لیگ‌های معتبر برای ایرانیان (لیگ امارات، روسیه، بلژیک و…) و یا عدم وجود اطلاعات کافی در خصوص برخی بازیکنان اشاره کرد که ممکن است موجب کاهش محبوبیت برای برخی از مخاطبان گردد.

نتایج من

این قسمت مخصوص کاربران اپلیکیشن مدال بوده که در نسخه مخصوص آی او اس این نرم افزار نیز وجود دارد. در این بخش می‌توانید پیش بینی‌های انجام شده، نتایج قرعه کشی و همچنین برندگان جوایز مدال را مشاهده کنید.

بررسی اپلیکیشن مدال iOS ؛ نسخه مخصوص کاربران گوشی‌های آیفون شرکت اپل

مسابقات

در بخش مسابقات اپلیکیشن مدال آی او اس فهرستی از مسابقات انجام شده و آتی وجود داشته که علاوه بر اطلاع از زمان، می‌توانید به مشاهده نتایج گذشته پرداخته و یا در مسابقه قرعه کشی اپلیکیشن مدال شرکت کنید.

ورزش‌های دیگر

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، پوشش سایر ورزش‌ها یکی از نقاط قوت اپلیکیشن مدال بوده که در نسخه Ios آن نیز تعبیه شده است. با انتخاب گزینه ورزش‌ها از منوی اصلی نرم افزار (که با نماد 3 خط در قسمت بالایی نرم افزار قرار گرفته) علاوه بر دسترسی به تنظیمات کلی مانند ویرایش پروفایل، تغییر تم و عضویت، می‌توانید به ویدیوها و اخباری از سایر رشته‌های ورزشی دسترسی داشته باشید. رشته‌های ورزشی موجود در این نرم افزار موبایلی علاوه بر فوتبال عبارتند از:

  • بدنسازی
  • والیبال
  • وزنه برداری
  • تنیس
  • هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)
  • بسکتبال
  • دو و میدانی
  • تیراندازی
  • کشتی
  • تکواندو
  • قایق‌ رانی
  • دوچرخه سواری
  • هاکی
  • هندبال
  • ورزش‌های آبی
  • سوارکاری
  • شمشیر بازی
  • ژیمناستیک
  • جودو
  • راگبی
  • اکستریم اسپرت

دانلود اپلیکیشن مدال iOS

در حال حاضر امکان دریافت اپلیکیشن مدال آی او اس از فروشگاه رسمی محصولات اپل وجود نداشته که با توجه به مشکلات ایران با سایر کشورهای جهان، امری غیر قابل پیش‌بینی به حساب نمی‌آید. برای دانلود نسخه iOS این اپ فوتبالی می‌توانید به وب‌سایت رسمی این نرم افزار مراجعه کرده و یا از طریق لینک زیر، آن را بر روی گوشی آیفون اپل خود نصب نمایید:

نسخه اندروید این اپ با بیش از 220.000 بار در فروشگاه ایران اپس و بیش از 200.000 بار در کافه بازار و  100.000 بار در Google Play هرچند به موفقیتی در حد و اندازه رقبا دست نیافته، اما در مجموع نمونه‌ای پراستفاده و محبوب به شمار می‌آید. میزان دانلود نسخه iOS مخصوص آیفون و محصولات اپل نیز به دلیل عدم ارائه در بازارهای رسمی فعلا نامشخص بوده اما به نظر نمی‌رسد که میزان استقبال کاربران از آن پایین باشد.

وب سایت

مدال علاوه بر پشتیبانی از سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس گوشی‌های هوشمند آیفون شرکت اپل، در وب سایت خود نیز بخشی از امکانات خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. قسمت‌هایی مانند مجله و اخبار بخش‌هایی هستند که در تمامی بسترها مانند iOS و اندروید و وب‌سایت قابل استفاده بوده اما گزینه‌هایی مانند پیش‌بینی و اطلاع از نتایج بازی‌های لیگ‌های مختلف، اطلاعات تیم‌ها و بازیکنان تنها در دسترس کاربران نسخه‌های موبایلی خواهند بود.

بررسی اپلیکیشن مدال iOS ؛ نسخه مخصوص کاربران گوشی‌های آیفون شرکت اپل

جوایز قرعه کشی اپلیکیشن مدال برای جام جهانی 2018

قرعه کشی نیز یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن مدال بوده که بین تمامی کاربران و نسخه‌های آی او اس و اندروید برگزار می‌گردد. به ازای هر حدس نتیجه درست (برد، باخت و تساوی) 10 امتیاز و پیش بینی نتیجه دقیق (تعداد صحیح گل‌های در و بدل شده) 90 امتیاز و در مجموع 100 امتیاز به شما اختصاص می‌یابد.

بررسی اپلیکیشن مدال iOS ؛ نسخه مخصوص کاربران گوشی‌های آیفون شرکت اپل

در صورت پیش بینی دقیق 32 بازی و کسب 3.200 امتیاز، جایزه 1 میلیارد تومانی اپلیکیشن مدال به شما اختصاص یافته و در صورت کسب بیش از 2.000 امتیاز، یک اکانت 3 ماهه VIP نرم افزار به عنوان جایزه به شما تعلق می‌گیرد. بخش دوم جوایز مسابقه قرعه کشی اپلیکیشن مدال نیز با نام لیدربرد (Leaderboard) برگزار شده و در آن نیز در هر هفته از زمان برگزاری این تورمنت، بدون قرعه کشی و به 99 نفر از نفرات برتر بر اساس امتیازات کسب شده جوایزی تعلق می‌گیرد. جوایز مسابقه پیش بینی جام جهانی 2018 روسیه این اپلیکیشن عبارتند از:

  • نفر اول: دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی S9
  • نفر دوم: یک دستگاه کنسول بازی PS4
  • نفر سوم: یک دستگاه اسمارت بند سامسونگ
  • نفر 4 تا 51: اکانت 6 ماهه VIP مدال
  • نفر 52 تا 99: اکانت 3 ماهه VIP مدال

نقاط قوت

  • پوشش کامل مسابقات فوتبال، لیگ‌های مختلف و جام جهانی 2018 روسیه
  • ارائه اطلاعات پایه از اکثر تیم‌ها و بازیکنان
  • ویدیوهای اختصاصی با حضور هنرمندان و ورزشکاران شناخته شده
  • ارائه زیرنویس برای انیمیشن‌ها و ویدیوهای خارجی
  • دوبله‌های اختصاصی و جذاب تیم ترجمه اپلیکیشن مدال
  • طراحی نسبتا ساده با رنگ بندی و چینش قابل قبول
  • استفاده از المان‌های طنز در ویدیوهای دوبله شده برای افزایش جذابیت
  • پشتیبانی از سیستم عامل‌های اندروید و iOS اپل
  • به‌روز رسانی مستمر اخبار و اطلاعات
  • برنامه ریزی برای ارائه خدمات جدید و خلاقانه
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه برای استفاده از بانک اطلاعاتی اپلیکیشن

نقاط ضعف

  • عدم پشتیبانی از لیگ‌های درجه 2 به دلیل حضور بازیکنان ایرانی
  • اطلاعات ناقص در خصوص بازیکنان برخی لیگ‌ها
  • ایراد جزئی در برنامه نویسی و خروج ناگهانی از اپ
  • عدم ارائه در فروشگاه رسمی محصولات اپل (اپ استور)
  • ناهماهنگی در نگارش فاصله و نیم‌فاصله و کاهش تجربه دیداری
  • کیفیت متوسط و پایین برخی از ویدیوها
  • نیاز به عضویت و پرداخت هزینه برای شرکت نامحدود در قرعه کشی‌ها
  • محدودیت اطلاعات موجود در وب‌سایت
  •  عدم تنوع در ویدیوهای بخش بازی‌های ورزشی و پرداخت انحصاری به نمونه‌های فوتبالی

سخن آخر

اپلیکیشن مدال iOS یکی از معدود برنامه‌های موبایلی موجود در ایران بوده که اطلاعات جامعی را از رویدادهای این رشته در اختیار شما قرار می‌دهد. پوشش کامل مسابقات مربوط به فوتبال و لیگ‌های معتبر، تورنمنت‌های مختلف، فهرست و اطلاعات تکمیلی در خصوص تیم‌ها و بازیکنان و اطلاع رسانی در مورد سایر رشته ورزشی در کنار قرعه کشی و مسابقات پیش بینی با جوایز جذاب، امکاناتی هستند که جایگاه ویژه‌ای به آن بخشیده و اپ مدال را در صورت برطرف کردن ایرادهای جزئی و تکمیل بانک اطلاعاتی بازیکنان، در زمره بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی ورزشی بازار قرار می‌دهد.

بررسی اپلیکیشن مدال iOS ؛ نسخه مخصوص کاربران گوشی‌های آیفون شرکت اپل

ایرادات و نقاظ ضعف موجود در اپلیکیشن مدال iOS نیز اندکی سخت‌گیرانه و شخصی بوده و بسیاری از آنها قابل رفع و ناشی از کثرت اطلاعات و نیاز به سرعت عمل در ارائه اخبار است. عدم پشتیبانی وب سایت مدال از امکانات کامل نیز پیرو سیاست‌های مدیریتی بوده و نمی‌توان آن را به عنوان یک نقطه ضعف مطلق درنظر گرفت؛ اما قرار گرفتن در فهرست بهترین اپلیکیشن‌های ورزشی بازار نیاز به دقت در مسایل جزئی دارد. طی جلسات انجام شده با مدیران نیز عنوان شد که قابلیت‌های بسیار جذاب و خلاقانه‌ای در آینده نزدیک به مجوعه امکانات اپلیکیشن مدال اضافه خواهد شد تا آن را در کورس رقابت با نمونه‌های مشابه قدرتمند داخلی و پرسابقه مانند فوتبالی، 90 و وب‌سایت‌هایی مانند طرفداری قرار دهد.

گالری تصاویر اپلیکیشن مدال iOS

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر