;
coinex

اعمال تغییراتی در اپلیکیشن مسیریاب اپل آن را متحول کرد

اپلیکیشن مسیریاب اپل تا امروز اصلا قابل مقایسه با گوگل مپس نبود. اما این کمپانی قصد دارد با اعمال تغییراتی در آن، این اپلیکیشن را متحول کند.

به گزارش تکراتو، اپلیکیشن نقشه اپل اولین بار در سال 2012 برای دیوایس‌های آیفون منتشر شد، و از آن روز تا حالا از دیتای شخص ثالث برای طراحی و گسترش نقشه‌ها استفاده می‌کرد. اما اکنون اپل قصد دارد دیتای این نقشه را خود تهیه کند.

اپل به طور جدی در حال رقابت با گوگل است. تغییراتی که این کمپانی در اپلیکیشن مسیریاب خود ایجاد کرده نشان از این موضوع دارد. اپل گردآوری دیتا برای نقشه‌برداری را، از همین حالا آغاز کرده است.

بررسی اپلیکیشن مسیریاب اپل

اپلیکیشن مسیریاب اپل قرار است برای تست در هفته های آینده در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گیرد. کاربران ساکن سن فرانسیسکو و Bay Area در ایالات متحده که بتای iOS 12 را دریافت کرده‌اند، جزو نخستین افرادی خواهند بود که به نقشه جدید اپل دسترسی پیدا می‌کنند.

قرار است اپلیکیشن مسیریاب اپل تا پایان پاییز سال جاری تمام کالیفرنیای شمالی را تحت پوشش قرار دهد و پس از انتشار نسخه نهایی iOS 12 این تغییرات در اختیار کلیه کاربران قرار گیرد.

جمع آوری داده برای اپلیکیشن مسیریاب اپل قرار است از دو منبع انجام شود: یکی ون‌های مجهز به سنسور که سال‌هاست در جاده‌های ایالات متحده مشغول حرکت و تصویربرداری‌اند و دیگری دیوایس‌های آیفون. در این حالت احتمالا از اطلاعات سفرهای کاربران نیز استفاده خواهد شد.

چهار سال است که برنامه تغییر و تحول اپلیکیشن مسیریاب اپل استارت زده شده است. آنها قصد دارند در آینده رقابت نزدیک‌تری با اپلیکیشن نقشه گوگل داشته باشد. اما باید منتظر ماند و دید که اپل در رسیدن به این هدف چقدر موفق خواهد بود.

به نظر شما اپلیکیشن مسیریاب اپل می تواند به امکاناتی شبیه به گوگل مپس دست یابد؟

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر