;
coinex

توسعه سرویس صرافی BITBOX برای ارزهای دیجیتالی توسط لاین

لاین سرویس صرافی BITBOX را برای ارزهای دیجیتالی ارائه می‌کند. پیام‌رسان ژاپنی لاین اعلام کرد که این سرویس به‌صورت اختصاصی برای ارزهای دیجیتالی است.

به گزارش تکراتو، پیام رسان لاین قرار است یک صرافی مخصوص ارزهای دیجیتالی توسعه دهد. این سرویس از ابتدا در اختیار تمام کاربران نخواهد بود. این سرویس جدید BITBOX نام دارد و قرار است از ماه جولای در اختیار کاربران قرار گیرد. دسترسی به این سرویس در ابتدا برای کاربران دو کشور آمریکا و ژاپن میسر نخواهد بود.

توسعه سرویس صرافی BITBOX توسط لاین

لاین اعلام کرده است که حداقل ۳۰ ارز رمزنگاری شده در سرویس صرافی  BITBOX معامله خواهند شد. همچنین این سرویس خدمات خود را در ۱۵ زبان مختلف به کاربران لاین ارائه می کند که البته زبان ژاپنی جزو این ۱۵ زبان نیست. لاین در این مورد اعلام کرد که:

لاین در تلاش است تا سرویس‌های مالی خلاقانه‌ای برای این پیام رسان ایجاد کند. هدف از توسعه‌ی این سرویس‌، تسهیل فضا برای ارتباط پول با کاربران در این سرویس است. بیت‌باکس فقط می تواند امکان تبادل ارزهای رمزنگاری شده را برای کاربران فراهم کند و نمی‌توان در این سرویس با استفاده از پول‌های رایج به خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده پرداخت. یعنی تنها می‌توان ارزهای رمزنگاری شده را با استفاده از همین ارزها خرید و فروش کرد.

توسعه سرویس صرافی BITBOX برای ارزهای دیجیتالی

لاین در مورد ارزهای دیجیتالی که در این سرویس اجازه‌ی مبادله دارند، اطلاعات کاملی ارائه نکرده و فقط از ارزهایی نظیر بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و لایت‌کوین نام برده شده است.

در ماه ژانویه اولین اخبار در رابطه با توسعه‌ی یک سرویس مالی توسط لاین منتشر شد. باید دید که لاین چگونه سرویس صرافی خود را برای بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر خود در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد داد. بیت‌باکس تنها سرویس مالی لاین نیست. این کمپانی پیش‌تر سرویس پرداخت لاین‌پی را معرفی کرده بود که در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون کاربر در آن ثبت نام کرده‌اند. لاین در نظر دارد تا لاین‌پی را به بیت‌باکس متصل کند.

.

منبع: thenextweb

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر