;
coinex

اشتراک گذاری اطلاعات کاربران فیسبوک با بیش از 60 کمپانی

اشتراک گذاری اطلاعات کاربران فیسبوک با بیش از 60 کمپانی تایید شد. فیسبوک به ده ها کمپانی حوزه فناوری اجازه دسترسی به داده های کاربران را داده است.

به گزارش تکراتو، فیسبوک در ماه مه سال 2015 خبر از محدود سازی این گونه دسترسی ها داده بود. اما اشتراک گذاری اطلاعات کاربران فیسبوک بعد از این تاریخ اتفاق افتاده است.

اشتراک گذاری اطلاعات کاربران فیسبوک با بیش از 60 کمپانی صورت گرفته است. فیسبوک جمعه قبل اسنادی در اختیار کنگره ایالات متحده قرار داد که این اطلاعاتدر آن ثبت شده بود. این اسناد پاسخ صدها سوالی هستند که اعضای کنگره در ماه آوریل از زاکربرگ پرسیده بودند.

اشتراک گذاری اطلاعات کاربران فیسبوک

فیسبوک اعلام کرده که این دسترسی تنها برای شش ماه بوده است. آنها اعلام کردند که علت این اشتراک گذاری این بوده است که این شرکت ها بتوانند خود را با سیاست های حفظ حریم خصوصی فیسبوک تطبیق دهند و نسخه ویژه خود از فیسبوک را برای دستگاه ها توسعه دهند. در ادامه اطلاعات دوستان، نام ها، جنسیت و تاریخ تولد بدون اطلاع کاربران، به اشتراک گذاشته شده اند.

فیسبوک در اسناد اعلام کرده :

ما با کمپانی ها همکاری کرده ایم تا یکپارچگی برای دستگاه ها، سیستم عامل ها و محصولات متنوع ایجاد شود. ما و قصد داشتیم به افراد روشی برای دریافت فیسبوک یا تجربه کردن آن را ارائه دهیم. این یکپارچه سازی ها توسط شرکا برای کاربران ایجاد شده اند، البته با تأیید فیسبوک.

فیسبوک همچنین به 5 کمپانی دیگر هم اشاره کرده که از نظر تئوری به واسطه آزمایش نسخه های بتا می توانستند به داده های محدود دوستان دسترسی داشته باشند. در نهایت اعلام شد که 38 مورد از شراکت ها پایان یافته و تا انتهای ماه جاری میلادی (معادل با 9 مرداد ماه) شراکت با 7 کمپانی دیگر نیز خاتمه خواهد یافت.

داستان رسوایی های فیسبوک همچنان ادامه دارد …

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر