;
coinex

صدور آنلاین دفترچه بیمه برای وزیر ارتباطات؛ ارائه خدمات الکترونیکی

صدور آنلاین دفترچه بیمه برای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق وب در جریان بازدید وی از سازمان تامین اجتماعی انجام شد.

به گزارش تکراتو، صدور آنلاین دفترچه بیمه یکی از خدمات اصلی دولت الکترونیک از سوی این سازمان است که برای جهرمی تست و آزمایش شد. جهرمی در ادامه در اینستاگرام نوشت که امروز به اجرای دولت الکترونیکی امیدوارتر شده و بزرگترین مانع برای اجرای این پروژه را عدم همکاری برخی از دستگاه های دولتی می داند.

صدور آنلاین دفترچه بیمه از خدمات مهم دولت الکترونیک

جهرمی اعلام کرد که امروز در سازمان تامین اجتماعی شاهد اجرای بخش مهمی از خدمات دولت الکترونیکی بوده است. نوبت دهی الکترونیک، نسخه نویسی الکترونیک، پرونده الکترونیکی سلامت، تامین اجتماعی همراه و خدمات دیگری که کار مردم و خدمات دهندگان حوزه سلامت را سهل و ساده و سالم می کند.

وزیر ارتباطات اضافه کرد که:

یکی از این خدمات صدور دفترچه بیمه از طریق وب و ارسال سریع آن به محل کار یا زندگی است که نمونه آن برای من صادر و همانجا ارسال شد.

وی طراحی و اجرای این خدمات را شاخه ای پراکنده از خدمات دولت الکترونیکی دانست و ادامه داد که، زمانی ارائه این خدمات کامل می شود که این خدمات در همه دستگاه‌های دولتی و برای همه مردم یکپارچه و هماهنگ باشد.

جهرمی در پایان تاکید کرد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مدتهاست که زیرساخت های مورد نیاز اجرای دولت الکترونیکی را فراهم کرده اند اما بزرگترین مانع اجرای آن همکاری نکردن برخی از دستگاه‌ها برای اجرای این طرح بوده است.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر