;
coinex

مدیاتک و اینتل به دنبال تامین مودم آیفون هستند

مدیاتک برای تامین مودم آیفون قصد رقابت با اینتل را دارد. این کمپانی تنها یک گام با تامین چیپ وای فای هوم پاد فاصله دارد.

به گزارش تکراتو، اپل ممکن است اینتل را که دومین تامین کننده مودم محصولاتش است کنار بگذارد و کمپانی تایوانی مدیاتک را جایگزین آن نماید.

به گفته کارشناسان هدف مدیاتک از تلاش برای عرضه زودهنگام این چیپ ها، جلب توجه اپل و عقد قرارداد با این شرکت است. اما قبل از اینکه اپل تصمیم نهایی را اتخاذ کند، باید بر سر جزییات مربوط به نقشه راه تولید، توسعه فناوری و جنبه های مختلف همکاری با مدیاتک به توافق برسد.

رقابت بر سر تامین مودم آیفون

مدیاتک معیارهای مختلف اپل در انتخاب شرکت های تامین کننده را دارد. از جمله این معیارها می توان به پیشرو بودن در توسعه فناوری‌های رقابتی‌، برخورداری از نقشه جامع تولید محصول و پشتیبانی قابل اعتماد، اشاره کرد.

همچنین ممکن است یکی دیگر از دلایل اپل برای همکاری با مدیاتک مجادلات فراوانی باشد که بین آنها و کوالکام وجود دارد. اپل با روی آوردن به مدیاتک نه تنها اتکای خود را به کوالکام کاهش می دهد بلکه با توجه به قیمت کمتر محصولات این شرکت تایوانی هزینه های تولید را نیز پایین می آورد.

چیپ های مدیاتک پیش از این بیشتر در محصولات شرکت های نه چندان شناخته شده چینی به کار می رفتند اما این کمپانی برای تقویت حضور خود در بازارهای بین المللی به دنبال همکاری با شرکای شناخته شده تر است.

.

منبع: digitimes

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر