;
coinex

هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس امروز آغاز به کار می کند

هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2018 که بزرگترین نمایشگاه تخصصی در حوزه تکنولوژی و نوآوری در ایران است، امروز آغاز به کار می کند.

به گزارش تکراتو، هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2018 (INOTEX 2018) ، بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی در حوزه تکنولوژی و نوآوری در ایران است که از 14تا 16 تیرماه 1397 از ساعت 10 صبح تا 8 شب در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار می‌شود.

این رویداد بزرگترین گردهمایی استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌های ایران است که با هدف افزایش هم‌افزایی میان فعالان حوزه استارت‌آپی برگزار می‌شود.

نمایشگاه اینوتکس امسال در ادامه روند سال گذشته، از رویکرد استارتاپی برخوردار است و و اجزای مختلف اکوسیستم شامل استارتاپ ها، شتابدهنده ها، سرمایه گذاری خطرپذیر VCها، فرشتگان کسب وکار، شرکت های فناوری، مخترعین، مراکز رشد و پارک های فناوری، منتورها و مربیان، برگزارکنندگان رویدادهای کارافرینی در آن حضور فعال خواهند داشت.

پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور به ‌عنوان متولی این رویداد بین‌المللی امسال میزبان 150 استارت‌آپ، 16 شتاب‌دهنده، 11 سرمایه‌گذار خطرپذیر و بیش از 100 شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه است.

موضوع هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس

موضوع اصلی نمایشگاه اینوتکس امسال شهر هوشمند است و این نمایشگاه با توجه ویژه به بحث مدیریت هوشمند انرژی، حمل و نقل هوشمند، اینترنت اشیا، زیرساخت‌های هوشمند، بهداشت و سلامت هوشمند و البته محیط و محل زندگی هوشمند طراحی شده است.

یکی از مهمترین بخش‌های نمایشگاه امسال بخشی تحت عنوان استیج است که در قالب یک برنامه سه روزه با هدف بررسی چالش‌های استارت‌آپی ایران طراحی شده است.

در این برنامه به موضوعات زیر پرداخته می شود:

  • سرمایه‌گذاری اولیه و کلان
  • موضوعات حقوقی
  • مشکلات توسعه فنی و رشد استارت‌آپ‌ها

رویداد ایده‌های ارزشمند، رویداد بانی، صبح خلاق تهران از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه استیج در اینوتکس امسال برگزار می‌شود.

اینوتکس تلنت یکی دیگر از برنامه‌های ویژه امسال است که نقش پل ارتباطی بین استارت‌آپ‌ها و متقاضیان جویای کار را ایفا می‌کند. در این بخش فارغ‌التحصیلان می‌توانند با استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف آشنا شوند و از فرصت‌های شغلی موجود در این شرکت‌ها مطلع گردند.

در حاشیه اینوتکس 2018، فن‌بازارهای سراسر کشور نیز در قالب یک گردهمایی به همفکری و تبادل ایده خواهند پرداخت. یکی دیگر از برنامه‌های امسال برگزاری دومین نشست تجاری فناوری (D8) با حضور شرکت های فناور 4 کشور در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران خواهد بود که با محوریت بررسی فرصت‌های مناسب برای مشارکت برگزار می‌شود.

هکتان اینوتکس نیز از جمله برنامه‌های جانبی امسال این نمایشگاه است که از یک هفته قبل آغاز شده و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه برندگان این ماراتون اعلام خواهند شد.

.

منبع: farsnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر