coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ بر روی تکنولوژی دوربین تشخیص چهره سه بعدی کار می کند

سامسونگ نیز یک پتنت دوربین تشخیص چهره سه بعدی ثبت کرده و در حال کار بر روی آن است. سامسونگ این تقاضا را در سال 2014 ثبت کرده است.

به گزارش تکراتو، جدیدا از طرف اداره ثبت پتنت آمریکا اسنادی منتشر شده که نشان می دهد این سازمان پتنت استفاده از دوربین تشخیص چهره سه بعدی را به سامسونگ اعطا کرده است. سامسونگ در سال 2014 تقاضای خود را برای این پتنت ثبت کرده و چندی است بر روی آن کار می کند.

خرید بلیط هواپیما

پتنت دوربین تشخیص چهره سه بعدی سامسونگ

سامسونگ برای کار بر روی تکنولوژی دوربین تشخیص چهره سه بعدی اندکی تاخیر داشته است. این سیستم تشخیص چهره سه بعدی که سامسونگ قصد استفاده از آن را دارد، دو قطعه جدید به پنل جلوی موبایل اضافه می کند. یکی منبع نور فروسرخ و دیگری دوربین بیومتریک است.

نحوه عملکرد آن نیز ساده است و منبع نور فروسرخ (NIR) پرتوها را به صورت کاربر تابانده و سنسور بیومتریک آن را دریافت خواهد کرد؛ مکانیزمی که پیش تر در گوشی های اوپو Find X و شیائومی Mi 8 نیز استفاده شده است.

باید گفت که دوربین جلوی دستگاه نیز برای تشخیص حرکات چشم کاربر مورد استفاده قرار می گیرد و مواردی مانند باز و بسته بودن چشم ها یا استفاده از عینک توسط کاربر را تشخیص می دهد.

از نظر تئوری سامسونگ قادر است سیستم تشخیص چهره سه بعدی خود را در گلکسی نوت 9 به کار گیرد، اما تا کنون در اطلاعات منتشر شده اشاره ای به این سیستم نشده است. به نظر می رسد که این تکنولوژی در محصولات سال 2019 سامسونگ استفاده شود.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر