;
coinex

سیستم تشخیص چهره، جایگزینی برای پاسپورت در فرودگاه سیدنی

سیستم تشخیص چهره در فرودگاه سیدنی جایگزین پاسپورت می‌شود. از این پس احرازهویت در این فرودگاه از طریق این فناوری جدید انجام خواهد شد.

به گزارش تکراتو، احراز هویت مسافران در فرودگاه یکی از سخت ترین مراحل سفر به سایر کشورهاست. انجام این کار به زمان زیادی نیاز دارد زیرا مدارک مسافران چندین بار کنترل می شود.

استفاده از سیستم تشخیص چهره به جای پاسپورت

فرودگاه سیدنی با هدف رفع مشکلات و همکاری با شرکت هواپیمایی Qantas استرالیا قصد دارد در آینده تکنولوژی تشخیص چهره را به طور کامل جایگزین دریافت مدارک و پاسپورت مسافران کند. آنها قصد دارند تا از این طریق، زمان حضور افراد در فرودگاه و هزینه های نیروی انسانی خود را کاهش دهند.

فرودگاه استرالیا به فناوری تشخیص چهره مجهز است. در این کشور از سیستم SmartGate برای تشخیص چهره مسافران و تطبیق آن با پاسپورت استفاده می شود.

جف کولبرت مدیر عامل فرودگاه سیدنی در این مورد اعلام کرده که این فناوری جدید نیاز به ارائه پاسپورت را از میان برمی دارد و فرآیند احراز هویت، تحویل و دریافت بار، سوار شدن به هواپیما و خروج از فرودگاه را تسریع خواهد کرد.

این سیستم به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته و در صورت موفقیت، ابتدا برای پروازهای بین المللی ویژه Qantas  ارائه می شود و در آینده جایگزین سیستم های سنتی احراز هویت خواهد شد.

.

منبع: Cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر