;
coinex

ممنوعیت پرداخت ارز به واردات خودرو اعلام شد

مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی خبر از ممنوعیت پرداخت ارز به واردات خودرو داد. واردات خودرو ممنوع است و ارزی به آن تخصیص داده نمی شود.

به گزارش تکراتو، چندی پیش اعلام شد که واردات خودرو به کشور ممنوع است. این موضوع باعث به وجود آمدن مشکلاتی در بازار خودرو شد و از این پس تصمصم گرفته شده تا هیچ ارزی به واردات خودرو تعلق نگیرد.

ممنوعیت پرداخت ارز به واردات خودرو

مهدی کسرایی پور اعلام کرد که از 22 فروردین امسال که سیاست های ارزی ابلاغ شد، واردات خودرو به وسیله بانک ها 19 درصد ارز در نظر گرفته شد که 81 درصد آن مربوط به واردات آمبولانس بوده که این 81 درصد را هم سامانه نیما تخصیص داده است.

به گفته وی درباره این واردات تاکنون هیچ تخلفی اتفاق نیفتاده است و اگر خودرو تا مهلت قانونی وارد نشود یا خارج از مقررات و بیشتر از قیمت تمام شده با ارز دولتی فروخته شود، تخلف است.

کسرایی پور در پایان اعلام کرد که زمان واردات خودرو 6 ماه در نظر گرفته شده که قرار است بانک ها سرنوشت ارزهای تأمین شده برای واردات کالاها را پیگیری کنند.

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تحریریه تکراتو, thanks so much for the post.Really thank you! Keep writing.

    پاسخ