;
coinex

پرفروش ترین گوشی های هوشمند در ماه مه سال 2018؛ آیفون 8 رتبه اول

لیست پرفروش ترین گوشی های هوشمند ماه مه سال 2018 مشخص شد. بر اساس آخرین آمار، گوشی هوشمند آیفون 8 پرفروش‌ترین موبایل در این ماه بوده است.

به گزارش تکراتو، موسسه تحقیقاتی کانترپوینت به تازگی گزارشی در مورد پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان اعلام کرده است. در این لیست مشخص شده که آیفون 8 توانسته از سایر رقبای جدید و قدرتمند خود پیشی بگیرد.

اعلام لیست پرفروش ترین گوشی های هوشمند

در این لیست، سامسونگ اس 9 پلاس با اختصاص کمتر از 2.4 درصد از فروش گوشی در ماه مه سال جاری میلادی در جایگاه دوم، آیفون 10، با 2.3 درصد در رتبه سوم، شیائومی ردمی 5 آ با 2.2 درصد در رتبه چهارم، آیفون 8 پلاس با 2.1 درصد در رتبه پنجم، سامسونگ گلکسی اس 9 با 2.1 درصد در رتبه ششم، هواوی پی 20 لایت با 1.4 درصد در رتبه هفتم، ویوو ایکس 21 با 1.4 درصد در رتبه هشتم، شیائومی ردمی 5 پلاس / نوت 5 با اختصاص 1.3 درصد در رتبه نهم و درنهایت، اوپو آ 83 با 1.2 درصد در جایگاه دهم جدول جای گرفته اند.

بر اساس این آمار می‌توان دریافت که گوشی‌های آیفون در سراسر جهان جزو برترین و پرفروش ترین گوشی های هوشمند در دنیای تکنولوژی هستند. به گونه‌ای که آیفون 8 رتبه نخست، آیفون 10، رتبه سوم و آیفون 8 پلاس رتبه پنجم را توانسته اند به خود اختصاص دهند.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر