;
coinex

تا سال ۲۰۲۱ تعداد اسپیکرهای هوشمند فعال جهان به ۳۲۸ میلیون خواهد رسید

گزارش‌هایی تحلیلی در بازار منتشر شده که براساس آنها انتظار می رود تعداد اسپیکرهای هوشمند فعال تا سال ۲۰۲۱ به بیش از ۳۲۸ میلیون افزایش یابند.

به گزارش تکراتو، IHS Markit پیش‌بینی کرده که تا پایان سال ۲۰۲۱، حدود ۳۲۸ میلیون اسپیکر هوشمند توسط مصرف‌کنندگان خریداری و مورد استفاده قرار می گیرد. تنها سه سال با ۲۰۲۱ فاصله داریم بنابراین افزایش تعداد اسپیکرهای هوشمند فعال با چنین مقیاسی، چشمگیر است و نشان می‌دهد استفاده از اینترنت اشیاء مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

افزایش تعداد اسپیکرهای هوشمند فعال

تعداد اسپیکرهای هوشمند فعال جهان

شرکت‌‌ها و مصرف‌کنندگان بی‌شماری از اسپیکرهای هوشمند که نقطه‌ی ورودی به فناوری اینترنت اشیا هستند، استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد که اسپیکرهای هوشمند نقطه‌ی ورود به دنیای اینترنت اشیاء، آن هم با قیمت نسبتا مناسب و ارزان باشند زیرا کاربران قدرت خرید آن‌ها را دارند.

همچنین اسپیکر هوشمند محصولی است که تقریبا هر کسی به آن نیاز پیدا می کند و بنابراین به زودی به محصول پرمصرف و پرمخاطب بازار تبدیل خواهد شد. البته استفاده کنونی مردم از اسپیکر هوشمند پخش موسیقی یا طرح برخی سوالات است.

اما یکی از کاربردهای اصلی اسپیکرهای هوشمند، کنترل خانه‌های هوشمند و برقراری ارتباط آنها با سایر تجهیزات اینترنت اشیاء است که فعلا چندان کاربرد ندارد اما اگر قرار باشد اسپیکرهای هوشمند نقطه‌ی ورود به دنیای اینترنت اشیاء باشند، تولیدکنندگان باید سعی کنند، فرهنگ استفاده از تجهیزات هوشمند را بین مصرف‌کنندگان جا بیاندازند و محصولاتی مطابق با دنیای اینترنت اشیاء به بازار عرضه کنند.

براساس پیش‌بینی‌ها، استفاده از ابزارهای هوشمند رو به رشد است و شرکت‌هایی مانند اپل، گوگل و آمازون با تمرکز بیشتری روی دستگاه‌های هوشمند و دستیار هوشمند در حال کار هستند.

.

منبع:  androidheadlines

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر