;
coinex

جاسوسی تلویزیون های هوشمند از بینندگان ؛ شرکت های تبلیغاتی در اولویت هستند

جاسوسی تلویزیون های هوشمند از بینندگان با هدف ارائه اطلاعات به شرکت های تبلیغاتی انجام می شود. این تلویزیون ها برای این منظور امکانات بیشتری دارند.

به گزارش تکراتو، یکی از مزایای تلویزیون های هوشمند رهگیری عادات تماشای کاربران و ارائه محتوای پیشنهادی بر اساس این داده ها است. البته این اطلاعات برای شرکت های تبلیغاتی نیز بسیار مفیدند و می توان از آنها برای ارسال تبلیغات هدفمند استفاده نمود.

جاسوسی تلویزیون های هوشمند از بینندگان

یکی از شرکت هایی که بدون اطلاع کاربران اقدام به سواستفاده از چنین داده هایی کرده، سامبا تی وی نام دارد. پلتفرم آنها تاکنون روی بیش از ۱۴.۴ میلیون تلویزیون هوشمند در سراسر جهان نصب شده است. این شرکت برای اینکه بتواند نرم افزار خود را در تلویزیون ها تعبیه کند با شرکت های بسیاری سخن گفته است که از جمله می توان به سونی، TCL، شارپ و فیلیپس اشاره کرد.

پس از نصب تلویزیون از کاربران خواسته می شود برای دسترسی به محتوای سفارشی و تجربه کاربری بهتر پلتفرم سامبا تی وی را نیز نصب نمایند.

بیش از ۹۰ درصد کاربران این نرم افزار را نصب می کنند و در ادامه این نرم افزار هر چیزی را که روی نمایشگر به تصویر کشیده شود ، رهگیری می کند. این پلتفرم غیراستاندارد همچنین قادر است از طریق وای فای خود به دیگر دستگاه های متصل منتقل کند.

سامبا تی وی داده های مرتبط به دیگر دستگاه های متصل به شبکه وای فای نظیر موبایل و لپ تاپ را نیز به شرکت های تبلیغاتی می فروشد و این شرکت ها هم تبلیغات خاصی را پیرامون یک برند یا ابزار خاص به بیینده نمایش می دهند.

.

منبع: daily mail

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر