;
coinex

هواوی نوا 3 با پردازشگر کایرین 970 رونمایی شد؛ با یک گوشی خوب سلفی بگیرید

هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) به عنوان نسل سوم گوشی‌های سری نوا معرفی شد. این گوشی هوشمند به پردازشگر پرچمدار سازنده‌اش و یک رم قدرتمند مجهز است.

هواوی نوا 3 از یک ترکیب منحصر بفرد بهره می‌برد. این گوشی هوشمند جانشین نوا 2 محسوب می‌شود، اما برخلاف این گوشی هوشمند میان رده که در ماه مه (اردیبهشت ماه) سال گذشته معرفی شد، ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار را در اختیار کاربرش می‌گذارد.

مشخصات هواوی نوا 3

هواوی نوا 3

عضو سوم خانواده گوشی‌های سری نوا هواوی از یک بدنه شیشه‌ای–فلزی و نمایشگر مجهز به ناچ با گوشه‌های منحنی شکل و حاشیه‌های باریک بهره می‌برد. این گوشی هوشمند یک دوربین دوگانه اصلی با آرایش سنسوری عمودی و فلش LED و یک اسکنر اثر انگشت پشتی را هم در اختیار دارد. نوا 3 از نظر سبک طراحی به آنر 10 (Honor 10) شباهت دارد، اما به دلیل اندازه نمایشگرش از این گوشی هوشمند بزرگ‌تر است.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی آنر ۱۰ (Honor 10) ؛ پرچم‌داری ارزان‌قیمت

سازنده مشهور چینی کاور پشتی هواوی نوا 3 را با یک طراحی منحنی شکل ساخته و همه کلیدهای فیزیکی این گوشی هوشمند را در سمت راست آن نصب کرده است. پورت سیمکارت نوای جدید در سمت راست بدنه و پورت یو اس بی نوع سی و اسپیکر آن هم در انتهای بدنه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هواوی در سال ۲۰۱۸

جانشین نوا 2 از یک نمایشگر 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس (رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل) با نسبت تصویر 19.5 به 9، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایتی بهره می‌برد‌.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به یک پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کایرین 970، باتری 3750 میلی‌آمپر ساعت با قابلیت پشتیبانی فناوری شارژ سریع، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، رابط کاربری ایموشن 8.2، دوربین اصلی با لنزهای 16 و 24 مگاپیکسلی و دیافراگم‌های f/1.8 و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 اشاره کرد.

هواوی نوا 3

این گوشی هوشمند 166 گرمی دو سیمکارته هیبریدی، 157 میلی‌متر طول، 73.7 میلی‌متر عرض و 7.3 میلی‌متر ضخامت دارد و قرار است که در 4 رنگ مشکی، آبی، بنفش و طلایی وارد بازار شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر