;
coinex

دیجی کالا مواد غذایی می فروشد؛ خرید روکولند توسط غول فروشگاهی آنلاین ایران

خرید روکولند توسط دیجی کالا رسما اعلام شد. مدیرعامل دیجی کالا خبر از راه‌اندازی گروه کالاهای تند مصرف (FMGC) در تابستان جاری داد.

به گزارش تکراتو، دیجی کالا و روکولند آغاز همکاری خود را اعلام کرده اند. از این پس مواد خوراکی و تند مصرف  در بازه زمانی ۳ ساعته به دست مشتریان خواهند رسید.

دسته بندی کالاهای تندمصرف به دیجی کالا اضافه شده و این اقدام راهی برای بازگشت سریع‌تر کابران به این فروشگاه اینترنتی خواهد بود. مدیرعامل دیجی کالا اعلام کرد که مشتریان به دیجی کالا مراجعه می‌کنند اما این دوره برای مراجعات بعدی طولانی است. خرید روکولند توسط دیجی کالا به این دلیل بوده که مشتریان مایلند همه‌ی سبد کالای مورد نیاز خود را یکجا از دیجی کالا تهیه کنند.

 خرید روکولند توسط دیجی کالا انجام شد

خرید روکولند توسط دیجی کالا

یحیی شفیعی، که موسس و رییس هیات مدیره روکولند است در این نشست خبری اعلام کرد که:

ما یک نهالی را کاشته‌ایم و تا اینجا رسانده‌ایم. FMGC یک موضوع عمیق است و ما هم ناوارد ورود نکردیم، اما امروز می‌خواهیم این نهال را به یک باغ پرگل تحویل بدهیم.

سعید محمدی در پاسخ به این سوال که آیا خرید روکولند توسط دیجی کالا باعث توقف فعالیت های روکولند به صورت جداگانه می شود اعلام کرد که فعلا در حال بررسی این موضوع هستند. به گفته وی قرار است فعلا سایت روکولند به کار خود ادامه دهد، ولی ایجاد یک مقصد نهایی برای سفارش‌دهی همه محصولات، مورد نیاز است و این موضوع باعث می شود تا نتیجه نهایی در مورد فعالیت روکولند متفاوت باشد.

آیا تحویل 3 ساعته محصولات دچار چالش نخواهد شد؟

دیجی کالا مواد غذایی می فروشد؛ خرید روکولند توسط دیجی کالا

مدیرعامل دیجی کالا در پاسخ به این سوال که آیا تحویل 3 ساعته کالای تندمصرف دچار مشکل نخواهد شد، اعلام کرد که سفارشات FMGC شبیه به سفارشات دیجیکالا نیست. به گفته وی آنها در این مورد خیلی نگران نیستند و می توانند انتظار مشتری را برآورده کنند. قرار است تیم تحویل کالای دیجی کالا قبل از سفارش‌دهی، به مشتری نزدیک شود.

خرید روکولند توسط دیجی کالا به چه صورت انجام شده است؟

سعید محمدی در مورد نحوه همکاری دیجیکالا و روکولند اعلام کرد که مدل همکاری آنها تبادل سهام است. البته در این روش خرید کامل سهام جهت کشتن یک برند انجام نمی شود و این در واقع یک توافق است برای سهیم بودن دو شریک در آینده‌ی کسب‌ وکار.

.

منبع: digiato

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر