;
coinex

امتیاز حیرت انگیز میزو 16 پلاس در انتوتو

در مورد گوشی پرچمدار میزو 16 پلاس (Meizu 16 Plus) خبرهای زیادی را شنیده‌ایم و بسیاری از این خبرها هم توسط مدیر این شرکت منتشر شده است.

انتظار می‌رود که پردازنده اسنپدراگون 845 قلب تپنده مدل پلاس میزو 16 باشد و از این رو امتیازاتی که امروز توسط انتوتو از عملکرد این گوشی هوشمند منتشر شده است، نباید چندان غافلگیر کننده باشند. با این حال یک جستجوی ساده به شما نشان می‌دهد که میزو 16 پلاس توانسته است با کسب 291866 امتیاز در تست انتوتو حتی گوشی گیمینگ بلک شارک شیائومی را هم مغلوب کند.


بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ؛ کارایی بیشتر با یک سیستم خنک کننده مایع!


 

احتمالا یا امتیاز منتشر شده صحت ندارد یا این که سیستم خنک کننده اتاقک بخار چیپست اسنپدراگون 845 این گوشی پرچمدار عملکرد منحصر بفردی را ارائه کرده است. بعید است که مدل استاندارد این گوشی هوشمند به اتاقک بخار مجهز شده باشد، زیرا بر اساس اطلاعات گذشته، این مدل استاندارد به اسنپدراگون 710 مجهز خواهد بود. ظاهرا گوگل هم می‌خواهد یک گوشی میان رده را با این تراشه وارد بازار کند.

میزو 16 پلاس انتوتو

مدیر اجرایی شرکت میزو دو عکس را هم در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده و گفته است که این عکس‌ها با دوربین میزو 16 گرفته شده‌اند. از آنجایی که این تصاویر متراکم شده‌اند نمی‌توانیم با اطمینان کامل در مورد کیفیت آن‌ها قضاوت کنیم. متاسفانه در حدود یک ماه دیگر باید صبر کنیم تا این گوشی وارد بازار شود تا ببینیم که چه ویژگی‌هایی دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر