;
coinex

نتایج جستجوی گوگل باز هم خبرساز شد؛ نمایش تصویر ترامپ با جستجوی واژه احمق

نمایش تصویر ترامپ در نتایج جستجوی واژه احمق در گوگل، خبرساز شد. با جستجوی واژه idiot تصاویری از دونالد ترامپ نشان داده می‌شود.

به گزارش تکراتو، جدیدا مشخص شده که جستجوی واژه احمق در گوگل باعث نمایش تصاویری از ترامپ می‌شود.  شاید اعتراضات گسترده و جهانی به سیاست‌های ترامپ و اعلام این اعتراضات در فضای مجازی باعث شده تا الگوریتم‌های جستجوی گوگل در نتایج جستجوی کلمه احمق تصاویر ترامپ را نمایش دهند.

نمایش تصاویری از ترامپ با جستجوی واژه احمق

کمپین احمق خواندن ترامپ، اولین بار در وبسایت Reddit آغاز و سپس به سایر بسترها مجازی سرایت کرد. نمایش این تصاویر با جستجوی واژه احمق با وجود اینکه نشان از هوشمندی قابل تحسین الگوریتم‌های گوگل دارد، گاه دردسرهایی را برای این غول دنیای تکنولوژی ایجاد می‌کند.

قبلا نیز چنین اتفاقی خبرساز شده بود. یکی از توسعه دهندگان سیاه پوست اعلام کرد که قابلیتی مخفی در موتور جستجوی گوگل وجود دارد که باعث شده تا تصاویر او و دوستش در شبکه های اجتماعی با جستجوی گوریل ظاهر شود. گوگل در ادامه از این فرد عذرخواهی نمود.

در سال ۲۰۰۹ نیز برای همسر باراک اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا چنین اتفاقی رخ داد. با جستجوی نام او نخستین تصویری که نشان داده می‌شد، یک کاریکاتور نسبتاً توهین آمیز از او بود.

کاخ سفید و دفتر ترامپ به این خبر واکنشی نداشته‌اند.

.

منبع: cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر